Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo-o, väsään uuden pinon illalla. Päästetään sut vastuustasitä vielä, Snoopykös se laittaa uuden pinon huomenna. Yritän vielä lisätä noi viimisimmät pojat tonne listaan!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:Heippa!
Onnea kaikille hyviä ultraterkkuja tuoneille!Täälläkin yksi sellainen, elikkä eilen oli meillä rakenneultra, ja kaikki oli pienoisella hyvin :heart: Painoa oli kertynyt noin 415g ja pituuden ultratäti vain arvioi, ja sanoi että tällä viikolla se yleensä on n. 19cm. Vauva vastasi täysin viikkoja, elikkäs eilen oli 21+1. Päälaki oli 5,7cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:TuitsuJoo-o, väsään uuden pinon illalla. Päästetään sut vastuustasitä vielä, Snoopykös se laittaa uuden pinon huomenna. Yritän vielä lisätä noi viimisimmät pojat tonne listaan!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:Schätzchen Hei kuule voi olla et se oli pää-perämittaMä olin niin lumoissani pikkusesta et meni vähän ohi kaikki muu paitsi se et kaikki oli hyvin
Joo, elikkä varmasti meidänkin vauva on kokonaisuudessaan pidempi kuin 19cm, luulis että se oli pää-perämitta. Sulle myös Sätseeni onnea ihanista ultrauutisista
Niin, tää työ mihin hain, oli myyntineuvottelijan hommaa. Ei oman alan työtä, mut työtä kummiski, eikä ainakaan raskasta työtä. Toivotaan et sais sen paikan
![]()
Ootteko kukaan kuullut siitä Seppälän ale-jutusta? Eli sieltä Seppälän sivuilta saa tulostettua alennuskuponkeja, ja niillä saa ostaa Seppälästä jo valmiiksi ale-tuotteita yhdellä eurolla. Me käytiin tänään ja kyllähän siinä jokunen kymppi tuli säästettyäHuomenna on vimppa päivä kun tää on voimassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:Eli ei siis jättiläisvauvaa mullakaan. Kiitos onnitteluista =) -
Millon ne sulle siitä työpaikasta ilmoittaa? Jännättään täällä hengessä mukana.
Mä yritin tänään päästä seppälän sivuille, kun heinäkuisista luin tuosta kupongista, mutta en enää päässyt.
Shamandalielle tsemppiä nyt sitten toiselle tarjouskierrokselle! Peukut sojottaa edelleen ilmoja kohti =) .
Joku muukin tais puhella salmiakkihimosta. Mun oli pakko ostaa pussi Haribon Piratoksia ja hotkia ne kerralla kun teki niin paljon salmiakkia mieli.