joulupuu paketti, onko ok

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko niihin joulupuu paketteihin joku euro määrä, mikä täytyy vähintää olla.

Ei, mutta ei se varmaan olisi kiva saada euron lahjaa jos sisko saa 30e lahjan.

Mutta toisaalta jos lahja sattuu olemaan mieleinen niin tuskin lapsi miettii että toi sai kelliimman lahjan. Äiti kyllä voi miettii...
 

Yhteistyössä