joulusiivous, parhaat pesuaineet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Mitäs pesuainetta ootte todennu hyviksi? Mulla menee hermo ton kylpyhuoneen kanssa, ei lähde noi kalkki- ja saippuatahrat minnekkään, kokeiltu on tolu kylpyhuone ja cillit bang ja cif ja tänään menin ja ostin ton universal stone-pesuaineen (maksoi 18 euroa eli pikkasen ottaa päähän nyt) eikä lähe silläkään |O |O höyrypesuriin mulla nyt ei oo varaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
mä meen heti tesmaamaan ruokasoodan, etikkaa ei just ny satu olemaan mutta tarvis sitäki koittaa.

Joskus kans taistelin kalkki ja saippuatahrojen kanssa, paras keino on vaan tuo hankaaminen, mutta pitää varoa ettei riko puhditettavaa pintaa siinä työn touhussa.

Paras on kyllä Swipen sininen, emäksinen ja Bou Boul hankausvilla jos ei pelkällä liinalla lähde. Swipe Brite käy sitten niihin kalkkisaostumiin. Tuotteita saa Homcare jälleenmyyjiltä.

Mä olen saanut saunan puhdistusaineella, olikohan joku Ihan puhdas sauna-niminen? Taisin muistaakseni neutraloida seinät vielä varmuuden vuoksi pesun jälkeen yleispuhdistusaineella. En muista nyt niitä ph arvoja mitä noissa ruukaa olla, mutta eipähän tuo vara venettä kaatanut :)
Silikoni saumauksethan ei vissiin kauheesti tykkää, jos tuolla saunan pesuaineella niitä työkseen pesee.

Yhteistyössä