JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
J
Huomenta! Huomasin et olit vielä viestannu.Niin mistä tämä alko.Kuten tiedät elämäntilanteeni se tuli varmaan naisen läheisyyden puutteesta!En tiedä oliko kohtalolla sormet pelisså et tapasin sut ja millä osastolla!Mut edelleen korostan sitä et haluan pitää tän vaan keskustelun tasolla ,ettei tuu pettymysta puolin eikä toisin!Olet ollu mulle paras psykologi.Toivo et ymmärrät tän asian!Yritän kuitenkin kaikkeni et asiat normalisoitus täällä.Se on sit eri juttu jos kohtalo on toisin määrännyt.
 
Sh
Laitoin aika myöhään sen viestin että taisit jo nukkua silloin. Valvoin yöllä,puoli 2 katoin vielä kelloa enkä ollu nukkunu. Oli niin paljon ajateltavaa että ei voinu nukkua ja ajattelin just tätäkin asiaa. Olen ollut jo 3 tuntia hereillä ja odotan lääkäriä.
 
Sh
Mua rupes naurattamaan toi sana,varaventtiili! Ystävyydestä tässä on kysymys. Ei ollu aamulla kuumetta. Tunnin päästä suunnilleen tulee lääkäri käymään. Lähen käymään vähä ulkoilemassa tuolla parvekkeella. Palataan!
 
Sh
Pääsen kotia tänään. Lääkäri kirjoittaa paperit valmiiks ja kunhan kyyti tulee hakemaan. Viikon päästä maanantaina pitää mennä jo töihin ja silloin saan tikit pois. Sisko tulee hakemaan mua kolmen aikaa. Nyt vaan täytyy muistaa että mitään en saa nostaa tällä kädellä. Otan ihan iisisti sairasloman.
 
Sh
Kotona ollaan. Tuntuu että olisin ollu kaks viikkoa pois täältä. Käytiin siskoni kanssa ravintolassa syömässä tullessa. Olen aamulla viimeksi ottanut särkylääkettä ja tästä lähin otan vaan tarvittaessa. Sinä olet ollu reipas ku oot hiihtämässä käyny. Olihan tuo jo korkee aika tälle talvelle käydä hiihtämässä. Nyt vaan pitäis ottaa iisisti.
 
Sh
Tiedän kyllä missä on kevari. Kuin niin? Äiti vaan huolehtii että kuin pärjään. Sanoin että jos tän ikänen ja ammattilainen ei pärjää ni on kumma juttu. Aiko vielä soittaa myöhemmin uudestaan.
 
Sh
Nii-i,onneks on vielä äiti kuka huolehtii. Tiedän kyllä sen kaupan ja siinä on paljon metsää ympärillä niin kuin sanoit. Kyllä on mahtavaa loikoilla omassa jenkkisängyssä. On niin pehmeetä.
 
Sh
Kävin äsken suihkussa kun aamuin,illoin pitää haava suihkuttaa. Katselin haavaa peilin edessä ja ilokseni huomasin että se on j-kirjaimen muotoinen. Mites sattukin?? Oliko sulla huomenna se muuttoon meno? Äitikin just soitti ja sano et jos yöllä tulee hätä ni voin soittaa. Kyllä ärsyttää.sanoin sille että en ole mikään 15-kesänen että pärjään kyllä täällä.
 
Sh
Isä sekä äiti täyttää tänä vuonna 59v. Luin äsken anna-lehdestä jutun sellasista ihmisistä jotka kärsivät pelihimosta. Sillä yhellä miehellä oli menny tuhansia euroja pelaamiseen. Sairaus se sekin on. Sit yks tapaus oli kun aviopari oli ottanu lainaa remonttia varten ja sitten kun remontin piti vihdoin ja viimein alkaa ni tili olikin tyhjä. Nainen oli pelannu lähes kaikki rahat. On se kovaa,voi että. Sit niille tulikin ero ja puoliksi maksavat velkaa takaisin. Ajattele vähän!!
 
J
Niinpä näillekin reppanoille tarvii hoitoo järjestää.Mut rahapelifirmat jaksaa ja lihoo hyvin .Niin mul se muutto huomen.Meenki ajois nukkuu.Täytyy ajaa yli 200km ja muuttaa samana päivanä.
 
Sh
Pitääkö sun aamusta lähteä? Aika pitkä matka sulla on ajaa sinne. Mä lähen aamusta käymään kaupassa kun en hoksannu että olis käyny silloin kun tuli sairaalasta kotiin. Meillä on tuttava piirissä yks pariskunta että sen miehen tili maksettiin vaimon tilille kun mies olis samantien pelanu rahat. Jo yksistään et se vei rahat vaan suhteeseen tuli muutenkin valehtelua,salailua ja alkoholiongelma. Onneksi mies pääsi eroon pelaamisesta.
 
Sh
Oliko rankka päivä? Oot varmasti väsyny. Siskoni tuli kolmen lapsensa kanssa tänne yöksi. Isä ja äitikin oli täällä illalla. Aamulla kaheksan jälkeen olin jo kaupassa. Hain vaan jotain pientä ja myöhemmin siskoni kanssa käytiin kaupassa ja apteekissa. Siskoni lapset koko ajan juoksi syliini ja pelkäsin että koskevat haavaani. Nyt lapset nukkuu ja siskoni lähti tupakalle. Jäikö huomiselle jotain hommaa sinne?
 
J
No moro tulin pikasesti käväsee!Tääl ollaa pahvilaatikoitte keskel varmaa viel huomenkii tää täl kertaa en voi kauheest viestail ymmärrät varm.Palataan.Sulkii ohjelmaa ! Kiva!
 

Yhteistyössä