JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
Sh
Huomenta! Otin just parin tunnin tirsat ja nyt on ihan tööt olo vaikka kävin jo suihkussakin ni en piristyny. Eväät pitäis vielä tehdä ni sitten olenkin valmis. Kävin iltapäivällä äiskän luona. Olin melkein kaks tuntia siellä mutta äiti nukku koko ajan. Nyt oli illalla ollu hetken hereillä. Huomenna on varmasti jo virkeempi kun lääkkeet alkaa tehoomaan. Happea joutuu maskin kautta hengittämään kun ei oikein jaksa muuten. Isä on ollu illan siellä. Kyllä mulla itku pääsi kun näin äidin maski suun edessä.kyllä se siitä.
 
Sh
Moi! Tunsin että joku kävi ja ajattelin että olit sinä. Näin ilmeisesti kauniita unia kun nukuin näinkin pitkään.Kiitos,olit huomaavainen. Kävin yhden aikaan vessassa ja juomassa ja jatkoin unia. Heräsin ennen viittä. Kävin suihkussa ja lähden käymään sairaalassa. Siskoni on tulossa kuuden aikaa sinne. Oletko ollu töissä tänään?
 
Sh
Moikka! Nousin sängystä ylös klo 11 ja tätäkin ennen heräsin tuhat kertaa. en oo nukkunu sen jälkeen. En oo saanu unta. Tunnin olen nyt torkkunu ku väsyttää mutta pakko on alkaa valmistautumaan töihin. Kävin kaupassa ja äiskän luona iltapäivällä. Työkaveri kertoi hurjan jutun omasta elämästään mulle viime yönä ja en ole saanu sen takia nukuttua.
 
Sh
Pakkohan se on vaan jaksaa! Olisinko yhteensä 2 tuntia nukkunu tänään. Aamupäivällä koko ajan olin hereillä. Sit vaan ite hermostuu kun ei saa unta! Se juttu olis kiva ihan esimerkkinä kertoa,mutta en tiiä viittinkö tässä ja nyt alkaa siitä puhumaan. Kerron joskus. Siitä varmasti syntyis hyvä keskustelu.
 
J
Se on totta et siitä väkisin nukkumisest ei tuu mitää!Rupee vaa keljuttaa ku ei uni tuu !On se pitäny olla joku järkyttävä asia ku jäi ""päälle"".Kai se on parempi ettet kerro sit nyt mulle ettei mul käy samal taval.
 
Sh
Mulla vaihtuu nyt kaveri kenen kanssa valvon. Olis ollu kiva jutella vielä tästä asiasta työkaverin kanssa mutta hän istuu lentokoneessa matkalla thaimaaseen. Istun pukukaapin edessä ja pitäis vaihtaa kuteet. Kerron sen asian sulle joskus. Vieläkö tyttäresi perhe on siellä?
 

Yhteistyössä