JP

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
J
On he viel maanantaihin asti.Tää pikkanen oli tokassu tulles yhtä äkkiä: tuu tänne senkin komea uros!!!Vähän oli äitiään naurattanut.Jostain sadusta jäänyt mieleen!Muutenkin on pikkuvanha ja eläväinen
 
Sh
Naurattaa....Aika terävä kaveri. Varmasti ihana! Nehän on siellä sitten monta päivää. Pakkanen hipoo taas kahtakymmentä astetta. Talossa on kaikki ok ja mummot ja papat nukkuu. On ollu kyllä rauhallisia öitä nää kaks mitä oon valvonu. Liekö,tyyntä myrskyn edellä...! Laitoin just pannullisen kahvia tulemaan. Tuletko kahville?
 
Sh
Ei me saada edes torkkua. Tiedän kyllä että jotku nukkuu ja laittaa kellon soimaan tietyn ajan kuluttua. Mä en uskalla alkaa edes torkkumaan. Vastuu painaa! Monesti oon aatellu että jos nukahtais ja sattuis jotain esim. Joku asukas karkais ni olis se kauheeta. Siitähän syyttäis tietenkin itseään. Kiva kun tulet kahville,jos vaikka sitten jaksaisin aamuun asti valvoa.
 
Sh
Olen ollu yli 8 vuotta tässä työssä ja kerran olen vahingossa nukahtanut yövuorossa. Nukuin tunnin ja sitten kaveri herätti! Kyllä sitä monesti varsinkin jos lukee aamuyöllä ni silloin saatan käydä rajamailla mutta en kuitenkaa ole nukahtanut. Jos joskus oikein väsyttää ni käyn ulkona hetken ni taas pärjää. Tuleva yö on varmasti raskas valvoa.
 
Sh
En ole koskaan kokeillu sellasia juomia. Vois joskus kokeilla. Maha ei oikein tykkää kahvista ni sitäkään ei kauheesti viitti kitata. Luen tässä uusinta seiskaa. Aikamoinen lehti tääkin on. En oikein tiedä uskoisko kaikkiin juttuihin mitä tääkin lehti kirjoittaa.
 
Sh
Ei tullukaan mitalia vaikka sitä odotettiin kovasti. Saas nähdä montako mitalia saadaan? Työkaverille olen tästä viestittelystä selityksen velkaa. Koko ajan kysyy että mikä tää homma on? En ole puhunu mitään tästä vaan kerron että kaverin kanssa viestitellään. Hän tuumas että onko ihan vaan kaveri. Vastasin että on.
 
Sh
Pitää meijän siivota osasto ja kattaa aamupala astiat valmiiksi mutta niissä ei mene kauaa. Sit yleisten tilojen siivous tarvittaessa. Tässä istutaan jalat pöydällä ja molemmat luetaan. Tosi rankkaa! Ei oo sua vielä näkyny kun lupasit kahville tulla? Mulla on ens viikolla torstaina iltavuoro ja sitten on taas 3 yötä.
 
tytyh
erihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsffihfihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh




llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll




kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
 
dff
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss





























sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssss




















ssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssss
 
dff
d
d
d
d
dd




















ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sssssssssssssssssssssssssssssssss






























ss
s
ss
ss

sssssssssssssssssssssssssssss
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


















sssssssssssssssssssssssss
















ssssssssssssssssssssssssssssssssssss































































sssssssssssssssssssssssssssssss
 

Yhteistyössä