Juhannus angiinassa. Piristäkää mua kivoilla blogeilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angiina anniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angiina anniina

Vieras
Nyyh! Kuumetta yli 38.5, mies töissä koko juhannuksen, äiti otti lapset ja mä tutajan kuumeessa angiinassa. Laittakaa pinoon ihania blogeja, joiden parissa aika kuluisi eikä olisi niin hemmetin tylsää.

Jos oikeen tarkasti katsot (ei tosin tarvitse edes niin kovin tarkka olla) niin löydät sieltä kyllä ihan varmasti useammankin kirjoitusvirheen.

Mutta en jaksa alkaa niitä korjailemaan, joten turhaan niistä mitään listaa alat väsäämään :D

Sama juttu...niitä tulee ja ei tule ja antaa olla...

• Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="jeah";26511327]Onhan sinulla vielä aikaa parantua ;) antibiootit alkavat puremaan nopeasti ja parhaimmillaan saatat jo lauantaina olla kossuringissä mukana[/QUOTE]

Antibiootit ja kossu onkin hyvä yhdistelmä :D

Hyviä blogeja ootte laitelleet. Kun nyt malttais olla lukematta niitä heti kaikkia. Tästä tulee vielä pitkä viikko.

Millaisista blogeista te muuten tykkäätte tai ette tykkää? Mulla

Tykkään: elämäntapablogeista, kokemusblogeista, askartelu- ja näpertelyblogeista, blogeista missä on ihan tavallista arkea tai joku projekti (rakentaminen, remppaaminen tms) ja ruokablogeista.

En tykkää: Päivän asut, meikit ja tökötit, "laitanpa laatikollisen vaatteita lattialle ja kuvaan jokaisen erikseen" tekstit on keskellä aina kuin runoissa, oudot fontit, väritetyt tekstit, rumat kuvat, liian paljon tekstiä tai pelkkää tekstiä, liian paljon kirjoitusvirheitä siten, että tekstiä on inhottava lukea...

Millaisista blogeista te muuten tykkäätte tai ette tykkää? Mulla

Tykkään: elämäntapablogeista, kokemusblogeista, askartelu- ja näpertelyblogeista, blogeista missä on ihan tavallista arkea tai joku projekti (rakentaminen, remppaaminen tms) ja ruokablogeista.

En tykkää: Päivän asut, meikit ja tökötit, "laitanpa laatikollisen vaatteita lattialle ja kuvaan jokaisen erikseen" tekstit on keskellä aina kuin runoissa, oudot fontit, väritetyt tekstit, rumat kuvat, liian paljon tekstiä tai pelkkää tekstiä, liian paljon kirjoitusvirheitä siten, että tekstiä on inhottava lukea...

erilaisista, yleensä niistä joilla ei ole kovin paljon lukijoita. Kästyöblogeista, polittiisista blogeista, uskonnollisista blogeista, arkiblogeista...ihan mistä vain...ei rajauksia sille, joku vain on kiva ja joku ei.

[QUOTE="nekku";26511488]Saitko antibiootit? Jos kyllä, niin vuorokaudessa helpottaa....[/QUOTE]

Sain aamulla ja on jo toinen kuuri menossa. Enimmäinen sai vaan pahoinvoivaksi ja vatsan ripulille. Kivaa yökkäillä kun kurkku on niin maan kipeänä. Mulla on flunssa ja angiina. Niin kivaa ;D

Susannan perhe
just muokkasin ulkoasua enkä oikeen tiedä menikö ihan metsään. Ei tunnu olevan aikaa alkaa kokeilemaan kaikkia väri/taustakuva yhdistelmiä joten vinkkejä vois antaa :)

Tykkäsin taustakuvan pirteydestä. Ensin luulin sen olevan kirkkaan vihreä kun taustkuvalla kesti ladata aika kauan ja sinä aikana reunatekstit ei näkyneet kunnolla. Kun kuva latautui ja tekstit näkyivät. Varmaan mun yhteydessä tuo hitaus.

[QUOTE="nekku";26511765]Voi poloista, kyllä silti uskon, että kurkkukivun suhteen tilanne 24h päästä huomattavasti parempi. Niin ja muista syödä maitohappobakteereja samalla![/QUOTE]

Toivottavasti nää nyt tehoaa. Pitää pyytää miestä hakemaan maitohappobakteereita apteekista huomenna jos se ehtii ja jos niitä tarvitsee. Ekan uuden tabun myötä ei ole enää vatsa ole ollut niin pahana. Ei tästä silti juhannukseksi jaksa mennä mihinkään. Ei maistu eikä jaksa. Saapahan kerrankin nukkua paljon ja vätystellä.

Tykkäsin taustakuvan pirteydestä. Ensin luulin sen olevan kirkkaan vihreä kun taustkuvalla kesti ladata aika kauan ja sinä aikana reunatekstit ei näkyneet kunnolla. Kun kuva latautui ja tekstit näkyivät. Varmaan mun yhteydessä tuo hitaus.

tiedätkö mikä nopeus sulla on? meillä on 10 M ja ei oo vaikuttanu liian hitaalta. itellä kännykällä katottuna on kyl vähän hidas latautumaan.

Kiitos kommentista :)

Yhteistyössä