I
itkuinen:(
Vieras
Miten teillä Jussit? Minä itkeä tihrustan, olo ollut itkuinen eilisestä....Oltiin kavereiden luona viettämässä Juhannusta, vanhemmat lapset ja siis koko konkkaronkka mukana, myös kaksi koiraa. Isäntä otti sitten kunnolla ja alkoipa kehuskella kaverin, naisen, hyviä muotoja kauniissa kesämekossa, ei sitä pitkään kestänyt, mutta tuntui inhottavalta ja jotenkin hän oikein liehitteli naista koko ajan ... lupasin jo ennen tätä, että käytän porukan läheisellä terassilla (mies sinne hinkusi ja kaverini, hänen miehensä oli vähän toista mieltä), no kotiinlähtöhetkellä isäntä halusi toiseen paikkaan vietävän ja kuulemma HE kyllä löytävät kyydin pois, ei tarvitse siis odotella...itse olisin siis ajellut kavereille viettämään loppujussia neljän isomman lapsen kanssa ja eläimet siinä myös, siis keskenämme...jotenkin kivalta kuulosti kun yhdessä kuitenkin piti perheinä olla. Paikka oli sattumoisin kiinni ja koko porukka palasi sitten takaisin, mutta jäi kurja olo...ehkäpä olisi myös itse tarvinnut huomiota, edes pientä päivän aikaan, eikä vain kaverin muotojen kehumista ym....kun itse on kuitenkin kaikkine mahoineen jo iso ja kömpelö...ja väsynyt myös muutenkin...ironista....ja surullista. Koko viime yö meni valvoessa, ei uni tullut ja kohta näköjään tämäkin...olen ollut koko päivän hiljaa, enkä ole puhunut miehelle...hän on yrittänyt olla ystävällinen ja nyt niin huomioiva, ja kysellyt mikä vaivaa, mitä hän on sanonut, itseä itkettää vaan. En halua olla hänen lähellään ja mietin jo synnytystä, että ilmoitan meneväni yksin sinne...saatikka mitään hellyys/rakastelujuttuja on vaikea ajatella jotenkin tuollaisten kommenttien jälkeen, kun jäi jotenkin sellainen olo, että se kaikki on vain ""pikainen pano hädässä"" hommaa sitten kuitenkin, saa siis käyttää mielikuvitusta ja lie hänelle vastenmielistäkin tälläisen kanssa (kaikki on ollut tähän asti ihan ok)...Herkässä mielentilassa ollaan, en osaa oikein ajatella kovin järkevästi, ainoastaan itekttää ja edelleen on paskat fiilikset...synnytyskin kuitenkin alkaa olla lähellä ja siksikin tuntui ikävältä tuollainen kunnon kännääminen. Meidän piti jatkaa vielä toinen päivä siellä, mutta nyt kotona ja...itkuinen olo
Kiitos, jos jaksoitte lukea, tämä helpottaa jo kummasti kun pääsee purkamaan edes tänne... miehelle en varmaan osaa...
Mamma rv 35+5
Mamma rv 35+5