Juhlakampaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Semu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Semu

Jäsen
13.09.2008
400
0
16
Niin. Tilasin ajan juhlakampauksen tekoon. Kampauksen tekee joku opiskelija paikallisella oppilaitoksella. Miten se on, täytyykö sinne mennessä olla jo itsellä selvät kuviot mitä haluaa? Vai onko paikanpäällä vielä varaa mietiskellä ja kysellä kampaaja-opiskelijalta, mikä olisi hyvä kampaus?

Pari kertaa olen ollut kampaajalla teettämässä kampauksen, ensimmäisellä kertaa olin kyllä niin nuori etten muista siitä mitään ja toisella kertaa mielestäni sovittiin etukäteen millainen kampaus tehdään (no ylioppilaslakin kanssahan ei liikaa niitä vaihtoehtoja ole).

käyn yleensä aina juhliin mennessä kampaajalla =)
monesti oon miettiny vähän etukäteen et kuinka haluaisin hiukset laitettavan (kiinni, auki yms...) ja loppu sitten neuvoteltu kampaajan kanssa, monesti antanut ihan vapaat kädet joitakin toiveita siis oon esittäny... monesti vaikuttaa myös, et minkälaisiin juhliin on menossa ja miten pukeutuu...

Alkuperäinen kirjoittaja mellu:
käyn yleensä aina juhliin mennessä kampaajalla =)
monesti oon miettiny vähän etukäteen et kuinka haluaisin hiukset laitettavan (kiinni, auki yms...) ja loppu sitten neuvoteltu kampaajan kanssa, monesti antanut ihan vapaat kädet joitakin toiveita siis oon esittäny... monesti vaikuttaa myös, et minkälaisiin juhliin on menossa ja miten pukeutuu...

Ok, kiitos! Hyvä, en nimittäin oikein ole keksinyt vielä mitään. Olen ajatellut joko sellaista löysää hempeän romanttista nutturaa tai suoralinjaisempaa avonaista kampausta.. Ihmettelin vain, kun aikaa varattaessa ei ollut mitään puhetta millaisen kampauksen tahtoisin. =)

Kun tilaa ajan oppilaitoksiin, kannattaa valmiiksi miettiä jotain mitä haluaisi, mutta kyllä oiskelijat keksivät ja ehdottavat omat ideansa ja suunnittelee kanssasi. opettajat AINA tulevat ja kysyvät mitä mielessä ja ehdottaa oman ideansa ja katsoo työsuunnitelman. Vasta kun kaikki on selvää niin opettaja antaa luvan aloittaa työn ja ky aina katsomassa miten sujuu. Lopuksi kun asiakas lähtee opettaja tarkastaa työn!!!! ELI VOI LUOTTAA ETTÄ KESTÄÄ JA ON HYVÄ!

Yhteistyössä