Hae Anna.fi-sivustolta

Juhlat vähenee

Viestiketju osiossa 'Juhlaruoka' , käynnistäjänä tähän se menee, 02.01.2016.

1. hopeahääpäivä Vierailija

jopa on "yrittäjä" kitkeränä minun vuosilomasta. Sanon kerran vielä, että minä olen lomani ansainnut työlläni, työnantajani on erittäin tyytyväinen työpanokseeni, eikä sitä horjuta sinun sanasi yhtään.
    Oletko tehnyt huonoja rekrytointeja vai mikä noin mieltäsi kaihertaa?
    Kannattaisiko sinun nostaa peffasi ylös kokoushuoneen tuolista ja keskittyä niiden tärkeiden palaverien sijaan tuottavampaan työhön jolloin yrityksesi menestyisi paremmin, ja sinäkin voisit pitää lomaa?

Sinulla on hyvin oudot käsitykset parisuhteestakin, johtuu varmaan kotioloistasi. Jätä se sika! Kunnollisen puolison kanssa sinäkin voisit päästä jo ensi vuonna palkalliselle lomalle.
    Ryhdistäydy hyvä nainen ja hankkiudu ihmeessä eroon nyrkin ja kokouspöydän välistä.

Huomaatko, nyt olemme sinun toimestasi päätyneet aika kauas peräänkuuluttamistasi arkijuhlapyhistä :p.

2. tortulle Vierailija

Taidat olla uusi täällä? Se nimittäin on enemmän sääntö kuin poikkeus, että ketjuissa lähdetään puhumaan asian vierestä.

3. Miten pipari ja viiriilimpi mies liittyvät yhteen?

4. voi torttu Vierailija

Kuinka hyvin tunnet puolisoni, kun sinulla on varaa nimitellä häntä? Entä miten paljon olet tutustunut kotioloihini? Jos teillä asuu sika, älä automaattisesti oleta, että muilla on samoin.

Voi, etkö tiedä, että meillä tämän mittapuun "yrittäjillä", niinkuin hieman halventavasti sanot, on mahdollisuus ihan sellaisiin lomiin kuin haluamme. Sitä varten niitä alaisia on, että hoitavat hommat. :) Niiden vaan pitää hahmottaa koko asia, ei vain otsikkoa.

Ei tarvitse "säästää" niitä lomapäiviä, voi lähteä kun siltä tuntuu.

5. yks tavis multifilosofi

Saadut tykkäykset:
    12
    Onpas täällä kärttyistä ja sanansäilää käyttävää väkeä liikkeellä... no hyvä, että saatte purkaa tunteitanne!(y)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri