juhlat

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
:wave: tulossa.
ison kakkupohjan ohjetta kaipaisin? (tulisi n. 20 hengelle)
mitä kakkuun täytteeksi? ideoita? ois mukava tietää vähän muidenkin kakku ohjeita.
niin ja joku tosi hyvä voileipäkakkun ohje?

voitte laittaa yv:nä tulemaan

kiitos jo etukäteen kaikille ihanille =)

mä teen aina kolme kääretorttupohjaa ja kokoan niistä kakun. eli 4n munan pohjan ohje niin tulee pellillinen.
väliin esim.vadelmarahkaa ja päällinen vaahtoutuvasta vaniljakastikeesta :p

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
mä teen aina kolme kääretorttupohjaa ja kokoan niistä kakun. eli 4n munan pohjan ohje niin tulee pellillinen.

miten koristelet?

no miten milloinkin..riippuu juhlista ja juhlianiästä! mutta siis levitän tota vaahotutuvaa vaniljakastiketta päälle kerman tapaan..saatan tehdä pursottimella jotiankin jos on aikaa ja vaahtoa tarpeeksi! sit vaan päälle esim karkeilla, hedelmillä, nomparelleilla jotain kivaa!
siihen saa tehtyä vaikka jonkun kivan kuvan tms kun on niin iso pinta!

miten koristelet?

no miten milloinkin..riippuu juhlista ja juhlianiästä! mutta siis levitän tota vaahotutuvaa vaniljakastiketta päälle kerman tapaan..saatan tehdä pursottimella jotiankin jos on aikaa ja vaahtoa tarpeeksi! sit vaan päälle esim karkeilla, hedelmillä, nomparelleilla jotain kivaa!

laitatkos väliin muutakuin tuot vadelmarahkaa?

Yhteen väliin vadelma-kerma-rahkaa ja toiseen sopii vadelman kanssa esim säilykepurkista soseutan sokeriliemessä olleita mangoviipaleita+kermaa+rahkaa, sit hyydytän kummatki liivatteella niin tulee kaunis kakku leikatessa eikä lässähdä.

miten koristelet?

laitatkos väliin muutakuin tuot vadelmarahkaa?

ei mun mielestä kaipaa teen siis rahakan niin että 1/3 osa kermaa vaahdottunaa ja 2/3 osaa rahkaa, sitten vaniljasokeria ja vadelmia

toinen mikä tuli nyt mieleen mikä on tosi hyvää on että laittaa sitä valion valmista sitruunarahkaa ja kans vadelmia tms. ja pelkkä rahkakin siel välissä on tosi hyvää!

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Yhteen väliin vadelma-kerma-rahkaa ja toiseen sopii vadelman kanssa esim säilykepurkista soseutan sokeriliemessä olleita mangoviipaleita+kermaa+rahkaa, sit hyydytän kummatki liivatteella niin tulee kaunis kakku leikatessa eikä lässähdä.

toi kuullostaa tosi hyvältä, paljonko laitat liivatetta?

Yhteistyössä