U
Ura urkenee
Vieras
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a117349/tassa+ovat+julia+tukiaisen+akvarellityot+alastomasta+johannasta/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Älkääs nyt, Johannakin on innostunut taiteilemaan. Hän on aloittanut omaelämäkerran kirjoittamisen. Hän on perehtynyt mm. Jenna Jamesonin ja Paris Hiltonin omaelämäkertoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Valokuvassa on Johanna, ei Julia. Johannan tukka on lyhyt, koska se tekotukka meni niin huonoksi että piti ottaa pois. Taulut.. sanotaan että ei ole minun makuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:Ja nyt kaikki tilaamaan Johannalta näitä aivan upeita tauluja....Noihan näyttää ihan jonkun ala-aste ikäisen töiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Valokuvassa on Johanna, ei Julia. Johannan tukka on lyhyt, koska se tekotukka meni niin huonoksi että piti ottaa pois. Taulut.. sanotaan että ei ole minun makuun![]()
Eikö kukaan osaa enää edes lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Kati:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Valokuvassa on Johanna, ei Julia. Johannan tukka on lyhyt, koska se tekotukka meni niin huonoksi että piti ottaa pois. Taulut.. sanotaan että ei ole minun makuun![]()
Kyllä tuossa linkin kuvassa on Julia eikä Johanna. Näkeehän sen naamastakin kun ovat kuitenkin erinäköiset.
Kohublondi Johanna Tukiaisen sisko, Julia Tukiainen (kuvassa)
Yhteenlaskettuna saattaa lähennellä jopa viittäkymmentä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On siinä lahjakkaat siskokset!kertakaikkiaan..
Mikähän noiden äo mahtaa olla?