Julia Tukiaisen akvarellit alastomasta Tuksusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ura urkenee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älkääs nyt, Johannakin on innostunut taiteilemaan. Hän on aloittanut omaelämäkerran kirjoittamisen. Hän on perehtynyt mm. Jenna Jamesonin ja Paris Hiltonin omaelämäkertoihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Valokuvassa on Johanna, ei Julia. Johannan tukka on lyhyt, koska se tekotukka meni niin huonoksi että piti ottaa pois. Taulut.. sanotaan että ei ole minun makuun :D

Kyllä tuossa linkin kuvassa on Julia eikä Johanna. Näkeehän sen naamastakin kun ovat kuitenkin erinäköiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Nasu:
Ja nyt kaikki tilaamaan Johannalta näitä aivan upeita tauluja....Noihan näyttää ihan jonkun ala-aste ikäisen töiltä.

Anteeksi mutta ala-aste ikäisiä ei kannata aliarvioida. Lapset ei tee noin tunkkaisia kuvia.

Mun seittenmänvuotias tyttö tekee ihan samanlaisia yltiöromanttisia vesivärimaalauksia ja liimaa niihin enkelitarroja ja kuivuneita kukkia. :o :D

Hitsi vie, nyt rupes äidillä menemään dollarinkuvat simissä! Ostaiskohan joku niitäkin, tähän mennessä lahjoitettu sukulaisille ja ystäville. :whistle:

Valokuvassa on Johanna, ei Julia. Johannan tukka on lyhyt, koska se tekotukka meni niin huonoksi että piti ottaa pois. Taulut.. sanotaan että ei ole minun makuun :D

Kyllä se Julia on tossa linkin kuvassa. Jos katsot sen uutisen oikeaa reunaa niin siinä näät linkin myös Johannasta kertovaan juttuun jossa on Johannan kuva. Onhan ne nyt erinäköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kati:

Kyllä tuossa linkin kuvassa on Julia eikä Johanna. Näkeehän sen naamastakin kun ovat kuitenkin erinäköiset.
Eikö kukaan osaa enää edes lukea?
Kohublondi Johanna Tukiaisen sisko, Julia Tukiainen (kuvassa)

Yhteistyössä