Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitänne puolesta ja vastaan. Voi kai sanoa, että olen jo jonkinlainen konkari näissä lapsettomuusasioissa ja -hoidoissa. Takana on julkisella puolella 3 IVF/ICSI:ä, joista ei ole tullut minkäänlaista tulosta lukuisista alkionsiirroista huolimatta. Pitkän ja kivisen tien tarvottuani, mulle on jostain syystä jäänyt sellainen tunne, että kovin asiaan paneutuvaa ei hoitoni ole ollut. Samalla kaavalla ollaan vaan porskuteltu eteenpäin ja vaikka olen ollut hoidoissa jo neljä vuotta, mitään verikokeitakaan ei ole kontrolloitu alkukokeiden jälkeen. Ja aina kun olen kysynyt, että olisko jostain hoitolinjasta mulle hyötyä niin vastaus on valitettavan usein: "Ei siitä (hoidosta/hoidon vaikuttavuudesta) ole mitään näyttöä." Oman aktiivisuuden takia, mulla todettiin sitten diabetes hoitojen aikana. Sisätautien puolella olen saanut hyvää ja asiantuntevaa hoitoa. Sittenpä löytyi myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja viimeisin vika...jotain häikkää hyytymistekijöissä.
Niinpä kyselenkin nyt, olisko vielä syytä laittaa viimesetkin roposet peliin tai kerätä suvulta kolehti ja käydä tiedustelemassa yksityisen lääkärin mielipidettä meidän hoitoihin?
Niinpä kyselenkin nyt, olisko vielä syytä laittaa viimesetkin roposet peliin tai kerätä suvulta kolehti ja käydä tiedustelemassa yksityisen lääkärin mielipidettä meidän hoitoihin?