julmana ihmisenä häädin käärmeperheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bree

Aktiivinen jäsen
21.08.2006
2 980
0
36
Oli varmaan yh-käärme, tosi iso kyy ja ainakin neljä lapsukaista pesivät meidän navetan päädyssä.

Alkukesästä oli pesä ihan talon vieressä, viime kesänä löytyi pesä lasten leikkialueen vierestä.

En tiedä onko tavallista sitkeämpi kärmes kysessä joka palaa aina samaan pihaan vai onko tämä alue vaan muuten niiden suosiossa.

Ikäviä vieraita ovat jokatapauksessa :headwall:

Hyi että! :x Kyllä täältäkin kyyt saa lopullisen häädön jos pihalle tulevat. Ihme kyllä, tänä kesänä ei ole ainuttakaan käärmettä näkynyt. Naapureilla kuulemma sitäkin enemmän :whistle: :kieh:

Laitoin bensiiniin kastellun kankaanpalan pesän päälle ja ripottelin vähän maahankin, käärmeellä on tosi tarkka hajuaisti eikä pesi samaan paikkaan enää.
Joskus on meidän pihasta pari tapettukin, mut ei sekään ole auttanut.
Vanha pystykorvamummeli aikoinaan söikin niitä jos kohdalle osui :whistle:

Inhottavia ovat kyllä, itsekin liikun mielelläni paljain jaloin pihassa .
Ihmettelen vaan että viittivät meidän pihaan tulla, ei paljon rauhaa ole kun lapsia ja koiruuksia juoksentelee päivät pitkät.

hyi hyi hyi!!
meillä oli aina niitä paljon kesmökillä ku olin lapsi ja isä kyllä nto niille aina sen lopullisen häädön. ja ihan varmaan jos meidän mökin lähelle ilmestyis ni antasin minäkin olkoot vaikka kuinka rauhotettuja. rauhotettuja on munkin lapset,jotka ei vielä ymmärrä ettei niitä saa mennä härkkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi hyi hyi!!
meillä oli aina niitä paljon kesmökillä ku olin lapsi ja isä kyllä nto niille aina sen lopullisen häädön. ja ihan varmaan jos meidän mökin lähelle ilmestyis ni antasin minäkin olkoot vaikka kuinka rauhotettuja. rauhotettuja on munkin lapset,jotka ei vielä ymmärrä ettei niitä saa mennä härkkimään.

kyy on muuten utelias elikko, parikin kertaa olen nähnyt että luikertaa muina matosina koiran lähelle vaikka moppe karvat pystyssä sitä haukkuu.

hyi hyi hyi!!

Eihän kyy enää ole rauhoitettu. =)

Mä kuulin kerran sukulaiselta, että joku sen isä aikanaan tappo ja poltti käärmeen ja sen jälkeen ei oo käärmeitä näkyny. Voihan sitä aina kokeilla... Tosiaan kuulemma käärmeet kaikkoaa, ku toinen käärme haisee kärynneeltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
hyi hyi hyi!!

Eihän kyy enää ole rauhoitettu. =)

:o eikö? pitääkin päivittää tietoni, kun bilsan tiedot on suoraan yläasteelta ja siitä on jo vähän aikaa... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
hyi hyi hyi!!

kyy on muuten utelias elikko, parikin kertaa olen nähnyt että luikertaa muina matosina koiran lähelle vaikka moppe karvat pystyssä sitä haukkuu.

käärmeillä ei ole kuuloaistia...

Yhteistyössä