Jum****ta, saa****na, v****u, p*****le

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mies kertoi (taas) tänään sen työkavereiden kommentteja. Siellä on NIIN sovinistista sakkia ettei tosikaan.

Tänään oli yks sanonut että tyttölapsia pitäis kasvattaa paremmin jotta ne osaisivat paremmin palvella miehiä. Ja että on se kumma kun akat valittaa pyykinpesun raskautta kun ennen vanhaan pyykit pestiin käsin. Ja siis tietty naisten kuuluu käydä töissä ja lisäksi tehdä kaikki kotityöt.

Ja kaiken lisäksi pahin öykkäri noista on vanha äijä, jonka vaimo tekee sille päivittäin eväätkin töihin. Ja silti se s***na marisee |O |O .

Arvatkaa vaan miten paljon nämä äijät arvostaa tuossa työpaikassa huomattavana vähemmistönä olevia naisia. Ne kun ei mitään osaa jne.

Niin ja naisia kutsutaan vallan nutturapäiksi. Aivan uskomatonta |O |O

Miestä aina naurattaa kun se tietää miten kiivasluontoinen olen muutenkin ja tietää miten paljon vihaan tuollaisia sovinistisikoja. Siellä sitten miestä huvittaa silmittömästi kun se kuvittelee mut sinne kahvihuoneeseen möykkäämään :whistle: .

Multa kerran yks miespuolinen työkaveri (entinen sellainen ) kysy että miten mie muka voin pärjätä ku mulla ei ole miestä... Olin sillon n. vuosi sitte eronnu eksästä ja siitä sitte oli puhetta. Sano että hän ei voi kuvitellakaan miten kukaan nainen voi elämässä selvitä ilman miestä, siis ku mieshän elättää, ja tekee muutenki kaiken mitä nainen ei osaa, nainen osaa vain kotityöt. Muistutin sitä että eksän kanssa se olin mie joka toin rahat taloon, porasin reiät seiniin, vaihdoin renkaat autoon ja tein vielä ne kotityötki.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Noi voi silti olla ihan vaan vitsejäkin... En mä usko että ne äijät tosissaan tommosia laukoo :D

Juu puoliksi leikilläänkin, mutta puoliksi kyllä tosissaankin. Ja aina, joka päivä...uskomatonta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nääh. Tollaset puheet on kakaroiden puheita, kuka noista jaksaa välittää. Kunhan kattoo, ettei pillua anna tuollaiselle märkäkorvalle.

Kyllähän tuosta heti kuulee, että ei nuo naisesta mitään tiedä.

Nääh. Tollaset puheet on kakaroiden puheita, kuka noista jaksaa välittää. Kunhan kattoo, ettei pillua anna tuollaiselle märkäkorvalle.

Juup. Tosin vanhoja äijiä nuo kaikki on. Mies on järjestään kaikkia n. 20 vuotta nuorempi.

Kyllä mäkin kiehuisin ja kiehunkin aina, kun kuulen jotain vastavaa. Samoin mä kiehun kyllä silloinkin, kun kuulen naisten selittävän, ettei esim. voi lapsia voi jättää isän kanssa kahden, kun mies ei pärjää tms. Tai että mies ei voi vaihtaa vaippoja, kun sitä vaan niin etoo se haju :headwall:

Juu, kaikki naisethan nauttivat vauvankakan tuoksusta ja muutenkin osaavat ilman opetteluita heti lapsiaan hoitaa... Mä vaan ihmettelen miten sellaiset miehet pystyvät mitään töitä tekemään, jotka eivät osaa/pysty omia lapsiaan hoitamaan. Kädettömiltä kuulostavat mun korvaan.

Sainpas purkautua. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Multa kerran yks miespuolinen työkaveri (entinen sellainen ) kysy että miten mie muka voin pärjätä ku mulla ei ole miestä... Olin sillon n. vuosi sitte eronnu eksästä ja siitä sitte oli puhetta. Sano että hän ei voi kuvitellakaan miten kukaan nainen voi elämässä selvitä ilman miestä, siis ku mieshän elättää, ja tekee muutenki kaiken mitä nainen ei osaa, nainen osaa vain kotityöt. Muistutin sitä että eksän kanssa se olin mie joka toin rahat taloon, porasin reiät seiniin, vaihdoin renkaat autoon ja tein vielä ne kotityötki.

Ei nyt niin liity tuohon, mutta Italiassa juttelin yhden ääliön kanssa. Hän taivasteli ensinkin että miten mun mies on PÄÄSTÄNYT mut yksin matkalle. Ja sitten hän sanoi että heillä naisen tehtävä on näyttää kauniilta (ja ovat kuulemma tyhmiä). Ja että miehet rakastaa kyllä vaimojaan mutta panevat muita :headwall: :headwall: .

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Kyllä mäkin kiehuisin ja kiehunkin aina, kun kuulen jotain vastavaa. Samoin mä kiehun kyllä silloinkin, kun kuulen naisten selittävän, ettei esim. voi lapsia voi jättää isän kanssa kahden, kun mies ei pärjää tms. Tai että mies ei voi vaihtaa vaippoja, kun sitä vaan niin etoo se haju :headwall:

Juu, kaikki naisethan nauttivat vauvankakan tuoksusta ja muutenkin osaavat ilman opetteluita heti lapsiaan hoitaa... Mä vaan ihmettelen miten sellaiset miehet pystyvät mitään töitä tekemään, jotka eivät osaa/pysty omia lapsiaan hoitamaan. Kädettömiltä kuulostavat mun korvaan.

Sainpas purkautua. Kiitos.

Juu samaa mieltä olen. Ja mun mielestä tasa-arvo on just sitä miltä se kuulostaakin. Eli naiset ja miehet on tasa-arvoisia. Erilaisiakin sukupuolet on ja molemmilla omat vahvuutensa ja heikkoutensa, mutta loppuviivalla yhtä hyviä/huonoja.

Mä olen sun kanssa ihan samoilla linjoilla tuossakin että lapselle molemmat vanhemmat ovat yhtä arvokkaita ja takuulla ihminen osaa omaa lastaan hoitaa oli sillä sitten pilli tai rämemaja housuissaan =) .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Juup. Tosin vanhoja äijiä nuo kaikki on. Mies on järjestään kaikkia n. 20 vuotta nuorempi.

Eihän se ikä sitä kerro, että tietääkö tai ymmärtääkö asioista. Jos ei ole kokemusta eikä näkemystä, niin ei sitä ole vaikka ikää tulee vuosi vuodelta lisää. Sääliksi käy tollasia miehiä.

Yhteistyössä