Jumalaton alavatsakipu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistähän voi oikeest johtua?
Nyt 3tuntia ollu enemmän tai vähemmän kipee alavatsa.
Välillä tuntuu että kipu lähtis kokonaan pois ja sit se tuleekin tuplana takas.
Hyvä etten itkua välillä väännä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Kohdunulkopuolinen raskaus? Umpisuolen tulehdus?

Kohdunulkopuolinen raskaus se ei ainakaan voi olla.
Tässä miettiny jo pari tuntia josko lähtis päivystykseen mutta nyt se rupee taas vähän helpottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Kystaa veikkaan. Poksahtaa muutama päivä menkkojen loppumisen jälkeen.

No menkat mulla on ainakin loppunu tossa pari viikkoa sitten. Nää kivut kyllä muistuttaa menkka kipuja potenssiin sata ja ajoittain jopa tuhat :/
Tosin nyt 3tunnin kärvistelyn jälkeen ei satu enään tonne alavatsaan :O

Mulla kystan puhkeaminen aiheutti supistuksia muistuttavat helvetinmoiset kivut. Minulla sitä tuskaa kesti noin tunnin ja sitten, naps, loppui kuin seinään. Sanoin miehelle kun oli soittamassa lanssia, jos se oli umppari, se puhkes nyt.
Kävisin sinuna päivystyksessä näytillä, helpot kokeet ja selviää mikä sen kivun aiheuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mä katon tilannetta huomenna uudestaan kerta nyt ne kivut hävis.
Oli vaan niin ihmeelliset kivut että käyn varmaan kummiskin huomenna tarkistuttamassa itteni.

Kerro sit kuka arvas lähimpään :D ..anteeks ei tietenkään oo tarkotus pelleillä jos toinen sielä tuskissaan.. :(

alavatsa kovin kipeä iiihan alhaalta ja keskeltä. Synnytyksestä on 10 vko, mutta olen (tai siis olin) täysin parantunut, kunnes harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa, sitten hetken päästä alkoi kivut. Rentoutuessa ei ole yhtään kipuja, mutta kun nousee ylös ja yrittää kävellä, sattuu vietävästi alas, siis ihan alas, painaessa myös sattuu virtsarakon/kohdun kohdalla. Todennäköisesti jommassa kummassa on vika, jälkitarkastus on ylihuomenna, mutta pitäskö käydä päivytyskessä sitä ennen?

oiskohan täällä ketään, kenellä samantyyppistä vaivaa.. Pari vuotta on kyllä näköjään viimeisen viestin lähetyksestä :/

Kuukautiset ei kyllä ole vielä alkanut, mahtaiskohan ne sitten tehdä tuloaan.. En kyllä imetä enää joten miksei ne kuukautisetkin vois jo alkaa.. Tuntuu vaan ihmeelliseltä, kun koskaan ennen ei ole ollut, ja kestänyt nyt sen 3 päivää. ja sattuu koko ajan samasta paikasta, ellei makaa sohvalla. ei ole toispuoleista, vaan ihan keskellä häpyluun yläpuolella. Eniten sattuu kun nousee ylös, ja housut painaa juuri tuohon kohtaan :(

Yhteistyössä