Jumankauta mua sieppaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsia ei tosiaankaan voi mielestäni jättää autoon yksin. Itse olen sen verran jättänyt että koko ajan on näköyhteys lapsiin/autoon. Mitäs jos jotain sattuis, esim. vaik joku pedofiili/kaappaaja tms. iskee... Tai entäs sit jos sinulle itellesi sattuu jotain vaik siellä kaupassa, siinähän lapset ovat yksin autossa...

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Aivan uskomatonta, että joidenkin mielestä tuollainen on normaalia... :o

Siis se ei ole normaalia, että huonosti autossa käyttäytyvät lapset jätetään autoon. Mutta se on normaalia että sellaiset lapset voi jättää autoon, jotka eivät huutele, aukaise ikkunoita tai ovia ja tietävät miten toimitaan hätätilanteessa. Muistan itsekin kun sain pienenä jonkun sellaisen alkeellisen käsinintendon, enkä sen jälkeen halunnut lähteä kauppaan vaan pelailin mieluummin sitä autossa. Eikä koskaan tullut hätä, älkää opettako lapsianne säikyiksi ja pelokkaiksi vain siksi että olette itse niin hysteerisiä ja liikaa kauhujuttuja kuulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti :
Lapsia ei tosiaankaan voi mielestäni jättää autoon yksin. Itse olen sen verran jättänyt että koko ajan on näköyhteys lapsiin/autoon. Mitäs jos jotain sattuis, esim. vaik joku pedofiili/kaappaaja tms. iskee... Tai entäs sit jos sinulle itellesi sattuu jotain vaik siellä kaupassa, siinähän lapset ovat yksin autossa...

Entä jos saat sydänkohtauksen juuri nyt, kenen kanssa ne lapset sitten ovat? Omani olisivat ainakin ihan keskenään. Enemmän vaaroja täällä kotona on, jos lapset ovat keskenään, kuin autossa.

Elämänsä voi kyllä elää jatkuvassa pelossa, mutta ei ehkä kannata.

Mä jätän autoon välillä kun käyn lähikaupasta maitoa, mutta siihen nyt ei montaa sekunttia menekkään. mut ei kyllä tulis mieleenkään kaupungissa jättää kakaroita autoon..

Ite oisin varmaa soittanu poliisille, ei ole normaaalia jätää lasta autoon puoleksitunniksi, ei vaikka miten ois tottunu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun mielestä tässä on kyse täysin kateudesta, eikä siitä että ajatellaan lapsen parasta. Kadehditaan sitä että joku uskaltaa jättää lapset autoon ja saa käydä rauhassa kaupassa, kun taas itse pitää raahata lapset joka paikkaan mukaan.

No ohhoh, menipäs jo melko hurjaksi.
En kyllä näe yhtään mitään kadehtimisen aihetta tuossa, pöljyyttä tuo on!
Jos minä haluan käydä yksin kaupassa, lapsi voi olla päiväkodissa ( hahaa, käykö kateeksi :D?) tai sitten illalla ihan isällään.
Mutta ehkä mä olen sitten jotenkin epänormaali tapaus, kun 99 % tapauksista haen ensin pojan päiväkodista ja sitten käydään kaupoilla koska nautitaan siitä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Aivan uskomatonta, että joidenkin mielestä tuollainen on normaalia... :o

Siis se ei ole normaalia, että huonosti autossa käyttäytyvät lapset jätetään autoon. Mutta se on normaalia että sellaiset lapset voi jättää autoon, jotka eivät huutele, aukaise ikkunoita tai ovia ja tietävät miten toimitaan hätätilanteessa. Muistan itsekin kun sain pienenä jonkun sellaisen alkeellisen käsinintendon, enkä sen jälkeen halunnut lähteä kauppaan vaan pelailin mieluummin sitä autossa. Eikä koskaan tullut hätä, älkää opettako lapsianne säikyiksi ja pelokkaiksi vain siksi että olette itse niin hysteerisiä ja liikaa kauhujuttuja kuulleet.
Mikä ihme sinua vaivaa??!! Toivottavasti sinulla ei ole lapsia! Ei ole normaalia jättää minkäänlaista lasta autoon noin pitkäksi aikaa!

Yhteistyössä