Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Aivan uskomatonta, että joidenkin mielestä tuollainen on normaalia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti :Lapsia ei tosiaankaan voi mielestäni jättää autoon yksin. Itse olen sen verran jättänyt että koko ajan on näköyhteys lapsiin/autoon. Mitäs jos jotain sattuis, esim. vaik joku pedofiili/kaappaaja tms. iskee... Tai entäs sit jos sinulle itellesi sattuu jotain vaik siellä kaupassa, siinähän lapset ovat yksin autossa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun mielestä tässä on kyse täysin kateudesta, eikä siitä että ajatellaan lapsen parasta. Kadehditaan sitä että joku uskaltaa jättää lapset autoon ja saa käydä rauhassa kaupassa, kun taas itse pitää raahata lapset joka paikkaan mukaan.
Mikä ihme sinua vaivaa??!! Toivottavasti sinulla ei ole lapsia! Ei ole normaalia jättää minkäänlaista lasta autoon noin pitkäksi aikaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Aivan uskomatonta, että joidenkin mielestä tuollainen on normaalia...![]()
Siis se ei ole normaalia, että huonosti autossa käyttäytyvät lapset jätetään autoon. Mutta se on normaalia että sellaiset lapset voi jättää autoon, jotka eivät huutele, aukaise ikkunoita tai ovia ja tietävät miten toimitaan hätätilanteessa. Muistan itsekin kun sain pienenä jonkun sellaisen alkeellisen käsinintendon, enkä sen jälkeen halunnut lähteä kauppaan vaan pelailin mieluummin sitä autossa. Eikä koskaan tullut hätä, älkää opettako lapsianne säikyiksi ja pelokkaiksi vain siksi että olette itse niin hysteerisiä ja liikaa kauhujuttuja kuulleet.