Juniorin ohjelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun mielestä on vähän tyhmää että silloin kun lapset on koulussa tulee sen ikäisten ohjelmia esim. prätkähiiret ym. Sen ymmärrän että tosi aikasin tulee Tuomas Veturia ja muita pikkusten ohjelmia kun monet lapset herää aikasin mut vois myös tulla yheksän jälkeen pienten lasten ohjelmia eikä mitään aavejengiä. Meillä poika herää yleensä ysin maissa ja olis kiva vähän aikaa pötkötellä siinä sängyssä kun poika katsoo ohjelmia.

meillä lapset tykkää tosta juniorikanavasta ja ihan kivoja ohjelmiahan sieltä tulee yleensä mut ke ilta mä kyllä katoin et tää ei voi olla totta! siis tän viikon ke siinä 7 aikaan illalla lapset halus katsoo junioria ja sieltä tuli joku englannin kielinen piirretty missä ne hahmot käveli bordellikatua pitkin!! siis joka paikassa siinä kadulla oli kyltti missä luki sex ja sit oli muija sen puljun edessä, siis piirroshahmo, "asiaankuuluvassa" vaatetuksessa. kaikenlisäks siinä oli sit joku seksipaikka missä domina heilui piiska kädessä plus että tällä samaisella kadulla istui sit rästäpäinen marihuanan polttaja!!! siis joko mä oon tolkuton tiukkapipo tai sit on jotain pahasti pielessä et tollanen ohjelma tulee LASTEN kanavalta! vieläkin oon ihmeissäni. onneks kyllä muksut ei ihan sitä tajunnut kun ovat 3v ja 5v, tosin ne katso sitä muutaman minsan vaan ja sano että onpa tylsä lastenohjelma.... alettiinkin sit iltapalalle.

Kannattaa hommata tuo Disney, ei tarvi ikinä pelätä että mitään tuollaista epäsopivaa tulee, meillä 2v kattelee innoissaan aamuisin NallePuhia ja muita pienten ohjelmia ja iltapäivisin alkaa isommille sopivaa (mutta kilttiä) ohjelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kannattaa hommata tuo Disney, ei tarvi ikinä pelätä että mitään tuollaista epäsopivaa tulee, meillä 2v kattelee innoissaan aamuisin NallePuhia ja muita pienten ohjelmia ja iltapäivisin alkaa isommille sopivaa (mutta kilttiä) ohjelmaa.

Meillä oli toi disney mut poika ei hirveesti niistä tykänny kun monet ohjelmat oli ainakin silloin eli noin vuos sitte englanninkielisiä. Viikonloppuaamuisin juniorilta kyl tulee hyviä ohjelmia. Ja myös viikolla päivisin.

Yhteistyössä