Juntti lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästynyt

Vieras
Niin, eräs miespuoleinen tuttuni on alkanut seurustelemaan nuoruudentuttunsa kanssa, joka sattuu olemaan lääkäri. Asumme pienessä, muutaman tuhannen asukkaan kunnassa, jossa kaikki tuntevat kaikki.
Tuttuni ei ole mikään athleetti, ei nyt mikään hirveän näköinenkään, mutta maha on sille viime vuosina kasvanut.
Heillä on 8v. ikäeroa, nainen vanhempi.
No, tämä hänen uusi naisensa on muuttanut tältä paikkakunnalta, jolle minä olen muuttanut vasta aikuisiällä, joten en tunne häntä sen paremmin. No, olemme molemmat valtuustossa, sekä minä että tuttuni ja tapasinpa tässä tämän naisen ja pyysin heitä käymään.
NO NYT PÄÄSTÄÄN ITSE ASIAAN; kun he olivat meillä syömässä ja sitten illalla otettiin vähän viiniä ja rupesi kielenkannat irtoilemaan. Selvisipä siinä, että tämä nainen, joka on LÄÄKÄRIKSI opiskellut oli ihan täysi juntti. Pukeutuminen jo vähän antoi osviittaa (legginsit jalassa), mutta pienessä sievässä paljaistui todella rivoksi suustaan ja lisäksi aikamoiseksi RASISTIKSI.
Luulisi, että lääkärit, jotka ovat paljon lukeneet ovat sivistyneempiä, mutta ilm. eivät... Onko tätä paljonkin?
Oho, mikä stoori tuli, mutta noh...

Noh aattelen niiin että lääkäriksi lukeminen vaatii paljon faktatietoa ja muistamista ihmisen fysiologiasta, lääkeopista, kemiasta, fysiikasta, kaikesta. Niin ei jää aikaa pohtia elämän kysymyksiä, arvoja, tärkeysjärjestystä, moraalisia kysymyksiä, etiikkaa. Kuten jää sitten niille, jotka lukevat näitä asioita sivuavia aloja, kuten yhteiskuntatieteitä, naistutkimusta, humanistisia tieteitä. Opettajaksi.

Siis jokainen varmasti tuntee erittäin epäkohteliaan ja itseään täynnä olevan lääkärin. Ei kai tuo nyt sulle yllätyksenä tullut. Pyhimyksenäkö pidit heitä?

Yhteistyössä