M
"Miinaliina"
Vieras
Ekaa kertaa valmistaudun lähtemään kaverille ilman vauvaa jos vain mahdollista maidon puolesta. Tähän asti olen täysin imettänyt ja vain kerran kokeiltu mitä tuumaa tuttipullosta. Maidon lypsäminen tuntuu olevan hidasta ja nyt mietin paljonkohan maitoa olisi hyvä olla pakkasessa varalla jos ilman vauvaa lähden. Olisin pois kotoa ihan maximissaan 9 tuntia eli siinä eli iltapäivästä lähtisin ja noin klo 23 olisin takaisin kotona.
Netistä löysin taulukoita joissa sanottiin, että 2-3 kk vauva syö korviketta 700-1000 ml/ vrk. Meneeköhän pumpattua maitoa kutakuinkin samanverran? Olen pakastanut maitoa 50-60 ml pusseihin, onkohan järkevä määrä? Ajattelin, että jos kerralla söisi 2 tämän kokoista pussia maitoa. Olisikohan järkevää pakastaa myös esim. 30 ml pusseja, jos esim 80 ml onkin hyvä annoskoko kerrallaan ettei mene maitoa hukkaan.
Netistä löysin taulukoita joissa sanottiin, että 2-3 kk vauva syö korviketta 700-1000 ml/ vrk. Meneeköhän pumpattua maitoa kutakuinkin samanverran? Olen pakastanut maitoa 50-60 ml pusseihin, onkohan järkevä määrä? Ajattelin, että jos kerralla söisi 2 tämän kokoista pussia maitoa. Olisikohan järkevää pakastaa myös esim. 30 ml pusseja, jos esim 80 ml onkin hyvä annoskoko kerrallaan ettei mene maitoa hukkaan.