Juoksemisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Olen aloittanut muutama viikko sitten juoksemisen, käyn juoksemassa 3-4 päivänä viikossa. Millaisissa vaatteissa te juoksette? Itselläni on hyvät kengät, mutta nyt tuntuu että tekisi mieli tilata juoksutrikoot. Tuntuu vaan hassulta ajatus juosta sellaisissa..

Nimenomaan juoksuun tarkoitetut takit ja housut eivät ole kalliita, mutta ovat kevyitä, vedeltä suojaavia yms. joten jos haluat todellakin nauttia harrastuksestasi, kannattaa mennä urheiluliikkeeseen kokeilemaan juoksutrikoita ja -takkeja. Ja jos tuntuu, että "trikoo on riskillä ruma" :) niin löytyy niitä hieman löysempiäkin housuja jotka ajavat mielestäni saman asian. Mielestäni kaikenkokoiset saavat käyttää juoksutrikoita, by the way. Osta sellaiset varusteet, jotka saavat sinut HALUAMAAN lähteä lenkille niitä käyttämään. Tämä toimii ainakin itselläni. =)

Mä en juokse trikoissa, en ikinä, yök. Alla on hengittävä välivaatetus (verkkopaitakin joskus) ja sitten hengittävä vedenpitävä normaali urheiluvaatetus. Kesällä sitten vaikka t-paidassa :)

Urheilukaupoissa on sellaisia löysempiäkin housuja juoksuun. Mutta trikoot on kyllä hyvät, mun mieskin käyttää niitä.

Softshelltakki on hyvä viileämmällä, mutta on niitä kevyitä juoksuun tarkoitettuja takkeja/pukujakin.

Nimenomaan juoksuun tarkoitetut takit ja housut eivät ole kalliita, mutta ovat kevyitä, vedeltä suojaavia yms. joten jos haluat todellakin nauttia harrastuksestasi, kannattaa mennä urheiluliikkeeseen kokeilemaan juoksutrikoita ja -takkeja. Ja jos tuntuu, että "trikoo on riskillä ruma" :) niin löytyy niitä hieman löysempiäkin housuja jotka ajavat mielestäni saman asian. Mielestäni kaikenkokoiset saavat käyttää juoksutrikoita, by the way. Osta sellaiset varusteet, jotka saavat sinut HALUAMAAN lähteä lenkille niitä käyttämään. Tämä toimii ainakin itselläni. =)

En ole mitenkään lihava, tai no viitisen kiloa ehkä.. Mutta ei ole siitä kiinni että olisin mielesäni liian iso trikoisiin :)

Ne trikoot on petolliset: sellaisia kun kerran kokeilet, et pois enää vaihda. :D Ne oikeasti on ainoat mielekkäät housut juoksemiseen. Lahkeet ei hinkaa toisiaan ja jalat on "vapaammat". Kokeile todellakin! Capri-mittaiset käy kesään ja on mun mielestä helpommat tuohon "totutteluvaiheeseen".

Ne trikoot on petolliset: sellaisia kun kerran kokeilet, et pois enää vaihda. :D Ne oikeasti on ainoat mielekkäät housut juoksemiseen. Lahkeet ei hinkaa toisiaan ja jalat on "vapaammat". Kokeile todellakin! Capri-mittaiset käy kesään ja on mun mielestä helpommat tuohon "totutteluvaiheeseen".

Tilasin netistä jazz-housut nimellä olevat urheiluhousut, ovat trikoita hieman löysemmät mutta aikalailla samanlaista kangasta :)

[QUOTE="a p";26089944]Tilasin netistä jazz-housut nimellä olevat urheiluhousut, ovat trikoita hieman löysemmät mutta aikalailla samanlaista kangasta :)[/QUOTE]

Ok, testaa niillä. Trikoiden idea on kuitenkin just se, ettei lahkeet lepata, joten jos nuo ei tunnu hyviltä niin testaa vielä sellaisiakin. :)

Yhteistyössä