juoksin 5km rapakuntoisena! :) jee!35-40min meni,meinaa en jaksa 3km pyöräilläkkään kunnolla:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaaah

Vieras
hälkkäsin semmosta tosi hidasta,ja koko ajan sai pään sisällä käydä tappelua "kyl sää pystyt,etsää pysty" ei täst tuu mitään,sää päätit et sää juokset ni sä juokset! :D välillä juoksin silmät kiinni..
jee! olin kyl niin ylpeä itestäni ni totkai muut heti mitätöimäs et kuin kauan meni aikaa tohon ja et kyl he pystyis paljon nopeampaan..jne:(

taidat nyt vähän valehdella;)??minä kilpajuoksijana ja vielä pitkänmatkanjuoksijana juoksen 6 kilsaa n.24-26minuuttiin ja olen sentään juossut kilpaa ja harrastanut sitä yli kymmenenvuotta. .. että pikaksen ehkä huijaat tai katoit aikaa väärin??

[QUOTE="kilpuri";24509775]taidat nyt vähän valehdella;)??minä kilpajuoksijana ja vielä pitkänmatkanjuoksijana juoksen 6 kilsaa n.24-26minuuttiin ja olen sentään juossut kilpaa ja harrastanut sitä yli kymmenenvuotta. .. että pikaksen ehkä huijaat tai katoit aikaa väärin??[/QUOTE]

Miten niin? Jos juoksee 5km 40 minuuttiin, niin kilometri taittuu 8 minuutissa. Minusta se on ihan uskottava aloittelijan vauhti :) Jos minä juoksen vain 5km, niin juoksen 5min/km vauhtia tai alle. Joten aika iso ero tuhon 8 minuuttiin ja olen sentäs vasta 3,5 vuotta juossut!

Yhteistyössä