Jussi Halla-aho varoittaa Venäjästä ja Eero Heinäluoma puolustaa Venäjää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heinäluoma puolusti tuossa Suomea, ei Venäjää. Heinäluoma on vahvasti myös korruptiota vastaan. Heinäluomalla on järkeä sen verran päässä, että pyrkii välttämään Suomen konkurssilta ja älyttömältä itseaiheutetulta kurjuudelta.

Olen sitä mieltä, että Suomen ei loppupeleissä tule olla riippuvainen venäläisestä gasosta tai norjalaisesta vesivoimastakaan!
Koska perimmäinen päättäjien tehtävä on varmistaa suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi niin nyt ihan kylmästi vaan Euroopan sähköpörssi irti Euroopan sähköverkosta. Siirtolinjat poikki Viroon+Norjasta ja Ruotsista siirtolinjat eurooppaan kiinni.
Näin pohjoismaat pääsevät omavaraisiksi sähkön suhteen.👍

Heinäluoma puolusti tuossa Suomea, ei Venäjää. Heinäluoma on vahvasti myös korruptiota vastaan. Heinäluomalla on järkeä sen verran päässä, että pyrkii välttämään Suomen konkurssilta ja älyttömältä itseaiheutetulta kurjuudelta.

Olen sitä mieltä, että Suomen ei loppupeleissä tule olla riippuvainen venäläisestä gasosta tai norjalaisesta vesivoimastakaan!
Koska perimmäinen päättäjien tehtävä on varmistaa suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi niin nyt ihan kylmästi vaan Euroopan sähköpörssi irti Euroopan sähköverkosta. Siirtolinjat poikki Viroon+Norjasta ja Ruotsista siirtolinjat eurooppaan kiinni.
Näin pohjoismaat pääsevät omavaraisiksi sähkön suhteen.
"Oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista."

Näin pohjoismaat pääsevät omavaraisiksi sähkön suhteen.👍
Hyvä Lissu! Teidän putinistien onkin syytä pitää yhtä näinä vaikeina aikoina. (y)

• Haha
Reactions: Lispetti
Lissu sympaa jopa demaria, jos sieltä tulee jotain posia rys*ien suuntaan. Jo on aikoihin eletty!

Lissu ottaa nää politiikkakoukerot kun lätkäjoukkueen kannattamisen. Tärkeää ei ole mitä teet ja sanot vaan mitä joukkuetta kannatat.
Mun prioriteetti on Suomi ja suomalaiset.

Ei ole järkeä ajaa Suomea konkurssiin. 90-luvun lama on lastenleikkiä tulevaan verrattuna, jos suomalaisten asemaa ei priorisoida.

Yhteistyössä