Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Järjetöntä. Ostaisvat armeijan ylijäämävarastosta, jos haluavat jotain menneisiin sotiin liittyvää. Tai jos idea on vaan kierrättäminen, niin olohuoneen matostakin saa kivan takin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Böhöö, johan on rotsille tullut hintaa!![]()
Ai onks toi heebo, jonka päällä takki oli, joku sexy suuren luokan julkkis?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Järjetöntä. Ostaisvat armeijan ylijäämävarastosta, jos haluavat jotain menneisiin sotiin liittyvää. Tai jos idea on vaan kierrättäminen, niin olohuoneen matostakin saa kivan takin.
Mut ihmiset maksaa kun se on ollut Heikin päällä,toivottavasti laittaa rahat edes hyväntekeväisyyteen..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ai onks toi heebo, jonka päällä takki oli, joku sexy suuren luokan julkkis?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Järjetöntä. Ostaisvat armeijan ylijäämävarastosta, jos haluavat jotain menneisiin sotiin liittyvää. Tai jos idea on vaan kierrättäminen, niin olohuoneen matostakin saa kivan takin.
Mut ihmiset maksaa kun se on ollut Heikin päällä,toivottavasti laittaa rahat edes hyväntekeväisyyteen..
Oukei =) Jos mä ompelen risasta lakanasta yöpaidan, jonka puetan vaikkapa Ville Virtasen päälle, saiskohan siitä yöpaidasta huutonetissä 200 euroa? Ville olis mulle kyllä ainakin yhden lakanayöpaitakuvan velkaa.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en siitä tykkää mutta se on Heikki Paasonen,huumasta ja ties missä muissa ohjelmissa se on ollut...täys pelle koko äijä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Oukei =) Jos mä ompelen risasta lakanasta yöpaidan, jonka puetan vaikkapa Ville Virtasen päälle, saiskohan siitä yöpaidasta huutonetissä 200 euroa? Ville olis mulle kyllä ainakin yhden lakanayöpaitakuvan velkaa.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en siitä tykkää mutta se on Heikki Paasonen,huumasta ja ties missä muissa ohjelmissa se on ollut...täys pelle koko äijä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Hei nuo rahat menee johonkin hyväntekeväisyyteen (en muista mihin) eli antaa ihmisten huutaa vaan =)
Siinä tapauksessa ymmärrän huudon =)Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:WWF saa kokonaisuudessaan sen huudetun summan, että ihan hyvään tarkoitukseen ne eurot menee. Tuskin kukaan maksais tuosta takista noin paljo jos ei menis hyväntekeväisyyteen rahat.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Tämähän on hyväntekeväisyystempaus, jotain sivukorvalla kuulin eilen kun huuma oli päällä :|