Just kun saa lapsen oppimaan niin sit mies on täys idiootti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Mulle on melko vaikea yhtälö tämä kun yövuorot osuu viikonloppuun tai loma-aikaan, sillä kun sit tulen aamulla kotiin klo 7.30 niin lapsi herää iloisena ja vaatii aamupalaa ja seuraa jne. ja mies nyt tietenkin nukkuu silloin.. No ei siinä mitään, mä jaksan ihan hyvin tehdä aamupalatouhut, jopa muutakin siinä, koska menen yövuoron jälkeen muutenkin nukkumaan vasta klo 9, mutta sitten vaadin täydellistä hiljaisuutta ja sitä että saan nukkua klo 16 tai 17 asti.. No tyttö ymmärtää tuon jo ja on ollut tänäkin aamuna hiirenhiljaa, pyysin jopa ettei kävele alakerrassa edestakaisin eikä hae keittiön kaapeista tavaraa ennen kuin olen nukahtanut.. mutta mitä tekee mies.. kuorsaa niin hemmetisti että heti viiden minuutin jälkeen piti ajaa se pois vierestä, käy vähän väliä hakemassa jotain muka tärkeetä, herättää mut klo 15 sanoakseen että lähtee peliin ja jättää mun huoleksi tytön esiintymään viemisen.. eli en saa siis enää unta klo 15 ja olen nyt niin murhanhimoinen että kuristan mieluusti jonkun jos kohdalle osuu. Nukkuvia leijonia ei kannata herättää, ei ole tuolle meidän isä-apinalle lainkaan mennyt viidakon lait päänuppiin!

Yhteistyössä