Just näin! (jupinaa miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ristiriitaista puhetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ristiriitaista puhetta

Vieras
meillä jatkuvasti rahat tiukilla.. minä hankin pääasiassa lapsille vaatteet; kirpparilta yleensä,joskus ihan liikkeestä Alesta. Välillä rahat loppuu ennen kuin seuraava raha tulee.. Juuri alkuviikosta mies marisi että kun rahat lopussa että millä ostetaan ruokaa kun perjantaina tulee vasta tili..

joo, no seuraavana päivänä kertoi että oli työkaverilta luvannut ostaa pleikkari 3:n!! mää en ymmärrä miehen järjenjuoksua, pleikkari on varaa ostaa mutta kuitenkin sanoo ettei ole ruokaan rahaa!:( argh!
tosi kivaa että menee lupautuun ostaan sen, ennenkuin puhu mun kanssani asiasta. meillä kun on sopimus että isommista hankinnoista keskustellaan ensin. sanoi että se piti päättää heti..

Meillä on kyllä pleikkari2 jonka ollaan saatu ja se toimii ihan ok. vähän sillä pelataan tai muutakaan joten mielestäni on riittävä.

mielipiteitä saa heittää..

mun ystävällä on sama ongelma miehensä kanssa.. tämä mies harmittelee kun ei oo rahaa ja tili tulee vasta silloin ja silloin mut kummasti sitä rahaa kuiteski riittää johoki tommosiin hömpötyksiin. esim kaljaan!

osta ruoka vain itsellesi ja lapsellesi, anna äijän hommata omat sapuskansa. luulis alkavan säästämään.

Alkuperäinen kirjoittaja sa:
mun ystävällä on sama ongelma miehensä kanssa.. tämä mies harmittelee kun ei oo rahaa ja tili tulee vasta silloin ja silloin mut kummasti sitä rahaa kuiteski riittää johoki tommosiin hömpötyksiin. esim kaljaan!

osta ruoka vain itsellesi ja lapsellesi, anna äijän hommata omat sapuskansa. luulis alkavan säästämään.

mies on muutoin hyvä mies ja säästeliäskin. laittaa säästöön raha minkä pystyy, tai laitetaan molemmat säästöpossuun joka päivä rahaa mikäli pystytään. mutta juurikin tämä että ei viitsi katsoa kuinka vähän lapsilla on vaatetta vaikka olen pyytänyt monet kerrat että tulee katsoon kun näytän.. ja että ruokaa ei ole rahaa jne jne. MITEN ihmeessä yhtäkkiä on sitten rahkeita ostaa pleikkari?? sehän maksaa monta sataa euroa!:/

Mä sanoin mielipiteeni asiasta miehelle eilen mutta mä olen satavarma että hän kiikuttaa sen laitteen tänään kotiin kun tulee töistä! :(

Yhteistyössä