Just tuikattiin kuparikierukka paikoilleen! Auts!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sone"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sone"

Vieras
Ei ollu kyl läheskään niin paha kokemus kun 5 vuotta sitten (vaikka menkatki oli jo loppunu ku asennettiin nyt) laitettiin hormonikierukka, mut kylläpäs juilii alaselkään ja vatsaan, huhuh! Oli kyllä todella hyvä lääkäri ja huomas että on kokemusta paljon :)

Kuinkahan kauan tätä kipua ja vuotoa kestää, hitto kun olis v.loppuna juhlat ja alavatsaa turvottaa ku pientä sikaa! No paras puoli on se että sai linkasta noi minipilsut roskiin! Hyvästit hormonihirviölle, ja tervetuloa normihirviö!

Mille kanavalle se viritettiin? Joskus, varsinkin öiseen aikaan, kierukan suunnalta voi kuulua hiljaista puhetta ja musiikkia, koska kuparikierukka toimii alkeellisena radiovastaanottimena, joka saa virtaa kohdun limakalvon entsyymeistä. Yksi rouva tuskastui, kun peiton alta kuului pelkkää Iskelmän musiikkia. Hän ei tykkää koko kanavasta.

Mille kanavalle se viritettiin? Joskus, varsinkin öiseen aikaan, kierukan suunnalta voi kuulua hiljaista puhetta ja musiikkia, koska kuparikierukka toimii alkeellisena radiovastaanottimena, joka saa virtaa kohdun limakalvon entsyymeistä. Yksi rouva tuskastui, kun peiton alta kuului pelkkää Iskelmän musiikkia. Hän ei tykkää koko kanavasta.

Ilmankos kuuluu Nova koko ajan vaikka radio on kiinni!!! Luin kyllä selosteen mutta ei siellä mainittu mitään moisesta plussasta :D Nyt voi mieski huutaa et -TOOSA KII!!!!! X)

Mulle tuikattiin hormonikierukka pari päivää sitten. Vähän tihkuttaa mutta kipuja ei ole juurikaan. Saapa nähdä miten tämän kans nyt eletään, kiitettävästi kaikkia huonoja kokemuksia luin netistä asettamisen JÄLKEEN tietenkin :D

Mulle vasta yritettiin laittaa kierukkaa, mutta ei onnistunut. Aivan kammottava toimenpide. Mielummin olen ilman. Lääkäri vaikutti aika nuorelta ja kokemattomalta...

On kyllä suuri ero kun kokenut lääkäri asetti kierukan. Kiittelin jälkeenpäin ja totesi että hän on laitellut näitä niin paljon että on jo hyvä näppituntuma :) Kuulemma hormikierukassa on muuten isompi se putki millä asetetaan joten voi koska enenpi, riippuen miten kiinteä kohdunkaulan suu on.

Hormonikierukka miulla oli puoltoista vuotta ja sekin aiheutti lievää masista, kuten kaikki muutkin hormonaalisten ehkäisyjen kokeilut + muut ikävät oireet lisäksi, joten tämän on nyt sitten pakko sopia minulle...

Yhteistyössä