justiinsa,miehellä paloi käämi tällaisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti x 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti x 3

Vieras
mies alkoi huutaa ihan kuin palosireeni 2½v lapsellemme sellaisesta kun lapsi otti muutaman palan vessapaperia ja "pyyhki" nenäänsä kerran ja laitto vessanpyttyyn. mä olin ihan hoomoilasena,ihanko oikeasti tuo on syy huutaa toiselle tuollalailla!:(
eikä ole eka kerta,kiukkuaa ja huutaa päivittäin lapsillemme. tämä 2½vee siis nuorin. kyllähän sitä itsekin tulee ääntänsä korotettua ja kiukuttuakin väsyneenä lapsille,mutta ei nyt tuollaisista asioista.

muutenkin mies ollut jotenkin outo,hermostuu mullekin ihme ihan ihme jutuista. olettaa mun sanoista,ääntelyistä tms. ihan vääriä asioita ja ottaa herneet nenään ja sanoo rumasti:/

on alkanut yhtäkkiä olemaan enemmän tietsikalla, ja huomaan että jos minä tai lapset tulee huoneeseen kääntää konetta itseensäpäin ja on jotenkin vaikean oloinen. en ole ees viitsinyt kysyä mitä tekee koneella, vastaisiko edes.. epäilen pelaamista,en tiedä.pokeri tms.

ja piti vielä jatkaa että kun mies vei tänään poikkeuksellisesti toisen lapsemme eskariin (mä olin lääkärissä), ei ollut laittanut lapselle ulkohousuja! :/ juu,lapsen ulkohousut oli tosiaan pyykkikorissa,ne on lapsen ainoat verkkahousujen lisäksi. ei mies tajua tuostakaan että lapsi tarvitsisi toiset ulkohousut,tai että lapset yleensäkin tarvitsee vaatteita.

Aika selvältä asialta kuulostaa, jos normisti käyttäydy noin rajusti.

Jotain salailee ja siksi on kärtynä. Salainen suhde tai jos pelailee, niin ei sekään hyvää lupaa. Ottaisin selvää, mitä salailee, vaikka sitten joku vakoiluohjelma/muu, että saat tietää, mitä tekee, jos osaa jälkensä myös koneelta hävittää...

Meillä samaa, mies kärttyilee herkästi ja typeristä asioista. Saan tämän tästä sanoa, että koittais rauhottua eikä heti ole sillä asenteella, että "saatana". Ärsyttävää.

Mutta mun mies ei salaile mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:

Jotain salailee ja siksi on kärtynä. Salainen suhde tai jos pelailee, niin ei sekään hyvää lupaa. Ottaisin selvää, mitä salailee, vaikka sitten joku vakoiluohjelma/muu, että saat tietää, mitä tekee, jos osaa jälkensä myös koneelta hävittää...

on se jo pidemmän aikaa ollut kiukkuinen, nyt vaan entistä enemmän ollut lähiaikoina.en mä tiedä sen tunnaria. en mä usko että salasuhde,hyvinhyvin epätodennäköistä se!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

on se jo pidemmän aikaa ollut kiukkuinen, nyt vaan entistä enemmän ollut lähiaikoina.en mä tiedä sen tunnaria. en mä usko että salasuhde,hyvinhyvin epätodennäköistä se!

Noh, peliongelmaisten ongelmat lävähtää koko perheen korville ennemmin tai myöhemmin, toivois, että ennemmin ettei tule niin pahaa jälkea. Mutta kannattaisko asiasta yrittää puhua ihan vakavasti, jos pelkäät, että lapset vieraantuu isästään tämän käytöksen vuoksi...

Ja piti vielä lisätä, että miten ihmeessä miehet onkin niin läpinäkyviä. Minä tiedän sillä siunaaman sekunnilla, jos mies yrittää multa jotain salata (ei mitään ns. vakavaa, mutta jotain tyhmää kuitenkin). Ne on niin kömpelöitä. Heti huomaa käytöksestä...

Ja piti vielä lisätä, että miten ihmeessä miehet onkin niin läpinäkyviä. Minä tiedän sillä siunaaman sekunnilla, jos mies yrittää multa jotain salata (ei mitään ns. vakavaa, mutta jotain tyhmää kuitenkin). Ne on niin kömpelöitä. Heti huomaa käytöksestä...

Olen miettinyt tuota samaa.

Nosta heti kissa pöydälle. Kun olette saaneet lapset illalla nukkumaan, ota asia puheeksi miehen kanssa. Sanot suoraan, että mikä on homman nimi kun käyttäytyy niin oudosti. Ja ihan suoraan kysyt, että mitä salailee koneella. Mitä nopeammin asian ottaa käsittelyyn, sitä helpompaa se on.

Toiset miehet vaan ei tajua sitä miten paljon naiset saatta tarkkailla eleitä ym jos he eivät itse niin tee. Oma mies narahtaa kans heti, ei vakavaa, mutta ikinä ei ole osannut valehdella, jos siis joskus yrittänyt niin sen huomaa heti.

Ja ap:lle, ota mies puhutteluun. Mä nostin heti kissan pöydälle kun mies alkoi napsahdella lapsille ihan käsittämättömistä asioista, miehellä oli kova stressi työn takia eikä itse tajunnut omaa käytöstään. Ihan samalla tavalla itse väsyneenä saatan hermostua turhan herkästi enkä itse sitä välttämättä sitä tajua jos ei mies sano mitään.

Salainen suhde? Heti jos on kärttyinen kotona. Salli mun nauraa näille palstailojoiden ikuisille suhde-epäilyille,

Yhteistyössä