Justin Bieber ja abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Justin Bieberin äitiä kehotettiin aborttiin tämän odottaessa Bieberiä
24.09.2012 16:44 | Uusi Tie | Jouko Makkonen

Teinitähti Justin Bieberin äitiä kehotettiin aborttiin tämän odottaessa Justinia. Abortti ei ollut kuitenkaan hänelle vaihtoehto. - Minä vain tiesin, että minun tulee pitää hänet, Bieberin äiti Pattie Mallette sanoi NBC:n Today Show:n haastattelussa. Justin Bieber on kertonut julkisuudessa kielteisestä kannastaan aborttiin.

Pattie Mallette kertoo uudessa kirjassaan hänen traagisesta nuoruudestaan. Hän oli lapsuudessa vuosia kestäneen seksuaalisen hyväksikäytön uhri, minkä jälkeen hän kamppaili alkoholi- ja huumeriippuvuuden kanssa sekä yritti itsemurhaa. Tämän jälkeen hän päätyi psykiatrisella osastolla kristityn terapeutin puheille ja koki hengellisen heräämisen. Kun hän tuli 17-vuotiaana raskaaksi, hän tiesi, että hänen on käytävä raskaus läpi, vaikka häntä rohkaistiinkin aborttiin.

- En tiennyt, miten sen tekisin, mutta minä tiesin, että en voi abortoida, Mallette sanoi.

Kanadalaissyntyinen teinipoppari Justin Bieber on kertonut omista aborttimielipiteistään julkisuudessa ensimmäisen kerran viime vuonna, kun häneltä kysyttiin asiaa Rolling Stone -lehden haastattelussa.

- Minä en usko aborttiin. Se on kuin tappaisi vauvan, Bieber sanoi.

Nyt kaikki teinit hankkiutumaan raskaaksi, että voi lähettää Justinille fanipostia, että MINÄ EN AINAKAAN TEE ABORTTIIIIII, IHQ, TYKKÄÄKSSS!!11!

Joku vastuu ja varovaisuus pitäisi pitää mukana, kun kohdeyleisö on teinityttöjä. Kuvottavaa.

Henkilökohtaisia näkemyksiä

Bieber on vakaumuksellinen kristitty.[63][64] Hän antoi Rolling Stone -lehden haastattelussa helmikuussa 2011 lausuntoja, jotka ovat herättäneet keskustelua.[65] Kun häneltä kysyttiin, tulisiko seksistä pidättyä ennen avioliittoa, hän vastasi varovasti, että pitäisi odottaa ihmistä, jota rakastaa. Hän kertoi, ettei hyväksy aborttia, ja vertasi sitä vauvan tappamiseen.[66] Raiskauksen takia tehdystä abortista hän totesi, että ”kaikella on syynsä”, mutta ei katsonut kuitenkaan voivansa tuomita sitä.

Päinvastoin, hienoa että joku teinien idoli uskaltaa puhua abortista noin

Joku vastuu ja varovaisuus pitäisi pitää mukana, kun kohdeyleisö on teinityttöjä. Kuvottavaa.[/QUOTE]

Ja mitähän pelottavaa tuossa on? Normaali vanhempi tukee lastansa vauvan hoidossa eikä vaadi aborttia

[QUOTE="vieras";27214499]Pelottavampaa on se, että teinien palvoma jätkä ei usko aborttiin. Bieber-faneillehan hänen sanansa on jumalan sana eli aborttia ei sitten tehdä kun Justin ei tykkäis.[/QUOTE]

Yhteistyössä