Hae Anna.fi-sivustolta

Jutan ja Bullin dieetti, kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä elliina, 07.12.2010.

1. elliina Vierailija

Moi!
    Onko teistä kukaan kokeillut Jutan ja Bullin 4 viikon kuuria?
    Millaisia tuloksia tullut?
    Mikä oli vaikeinta?
    Ideoita ruokiin?

2. gfg Vierailija

Laihduin tuon 4 viikkosen aikana 6kg ja kaverini jolla oli enemmän ylipainoa 10kg.
    siis perunaa riisiä ja pastaa sai syödä, sekä lihaa, kanaa ja kalaa sekä paljon kasviksia, ihan normi kotiruokia noista rakentelin: keittoja vokkeja salaatteja laatikoita. Kaikki ainekset vaan punnattiin tarkasti. Suosittelen:) Liityin myös maksulliseen Lite palveluun, jossa pudotin vielä 4kg.
    Loput 5kg aion pudottaa 10.1. alkavassa ilmaisessa go fat go:ssa. Joulun ajan otan rennommin ja yritän pitää painon samassa:)
    Veden juonti oli vaikeinta, nälkä ei vaivannut eikä sokerinhimo, kiitos proteiinipatukoiden!

3. elliina Vierailija

Onko tammikkuussa siis alkamassa uusi ilmainen gofatgo??
    Mistä olet saanut tuon tiedon?
    Lähden mukaan ehdottomasti, jos tuo on totta!

4. Eetu Vierailija

Kyllä, tammikuussa alkaa uusi gofatgo-systeemi, sinne voi jo ilmoittautua.
    Ja ehdottomasti on hyvä juttu. Itse olen kauan yrittänyt laihduttaa 65 kg:sta (olen 164 cm pitkä) siinä onnistumatta. Gofatgo:ssa paino tippui todella helposti 60,9 kiloon ja sen jälkeen olen höllännyt otetta vähän, syönyt kuitenkin melko kuuliaisesti samoilla ohjeilla ja paino on pysynyt 61-61,5 kilon tienoilla. Gofatgo:ssa ruokarytmi on hyvä, syödään melko paljon proteiinia (lihaa, rahkaa, raejuustoa) ja liikutaan. Kaikki ohjeet olivat erinomaisia!!!!

5. gfg Vierailija

fitfarm.fi on ilmoittautumislomake, kuulemma kaikki halukkaat pääsee mukaan:)

6. prefecta Vierailija

Olen aikoinaan laihduttanut TOSI MONTA kertaa tuollaisilla fitness-dieettiohjeilla ja tullut samaan tulokseen johon Juttakin: ikinä ei voi lopettaa laskemista ja punnitsemista jos haluaa saavutetut linjat säilyttää.

Omasta kokemuksesta tiedän siis, että tokihan noilla laihtuu. Itse en kuitenkaan jaksa ikuisesti sitä kyttäämistä, siksi olen sittemmin valinnut toisenlaisen tavan.

terv. Prefecta
    (mun) hanurista

7. Riku Vierailija

Kyllä on yksinkertasta porukka joka uskoo tämmöseen hölynpölyyn.Liikunt ja katsoo mitä lautaselle laittaa ja usko ja tahto mitä tekee.Tässäkin hommassa käy vielä saman lailla kun aikonaan ternimaito hommassa.tollakin pakkausrahalla saa kaupasta paljon terveellistä ruokaa..

8. Perkeletto Vierailija

Mihin hölynpölyyn,ootko edes katsonut ohjeita?

9. Pirpana. Vierailija

Hyvin toimii ja kilot pysyvät poissa. Nälkä ei vaivaa ja turvota ei ruoan jälkeen. En tiedä alkuperäisen 4 viikon dietistä. Itse olen superdietillä ja jatkan siitä. Elämäntapamuutoksesta kyse ei mistään 4 viikon pikadieteistä. Ja Jutta ja Bull on aivan ihania molemmat!

10. Uuno Niskalaukaus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Siis uskoo minkälaiseen hölynpölyyn? Siihen, että liikkuu reilusti ja katsoo (sekä mittaa) mitä lautaselleen lauttaa, johon tämä ohjelma 100% perustuu?

11. mm Vierailija

Hei mistä löytää tän ohjelman..siis netistä tarkoitan..mikä osoite?

12. Ohjelma Vierailija

muistaakseni gofatgo tai gojuttago hakusanoilla :). Alkuperäisessä versiossa ei ollut leipää ollenkaan, uudemmassa on Realia jnkv.

13. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  14. terveinen Vierailija

No tässähän juuri nimenomaan katsotaan mitä lautaselleen laittaa ja syödään terveellisesti.

Siitä punnitsemisesta ja hienosäädöstä olen eri mieltä. Kun tottuu arvioimaan määrät oikein, ei haittaa vaikka ne vähän heitteleekin, kyllä sen oikean syömisen oppii.

15. kokeiltu Vierailija

Ei toiminut mulla, vaikka noudatin tunnollisesti. Neljä viikkoa ja miinus puoli kiloa. Oisko kilpirauhasen vajaatoiminta se jarru, sillä arkiliikunnan lisäksi pari salia, pari pitkää pyörälenkkiä /viikko_Olisi kiva kuulla jos joku on onnistunut temppuilevan kilpparin kanssa laihtumaan. Itsellä takana puoli vuotta Pt kanssa treenejä ja ruokavalio kunnossa, puolen vuoden (kalliin sellaisen)tuls vajaa kilo. Kyllä turhauttaa.

16. kysyjä Vierailija

Onko sinulla lääkitys vajaatoimntaan?

17. Vp Vierailija

SBU:n asiantuntijaryhmässä on istunut kymmenkunta lääkäriä joista suurin osa oli epäilevällä kannalla tukimustyön alussa.

Yksi heistä joka on puhunut tyydytetyn rasvan (voi, kerma,pekoni) hyödystä jo 2006 alkaen on Linköpingin yliopiston professori Fredrik Nyström. Häntä on haukuttu ja halveksittu melkein samassa määrin kuin LCHF-ruokavalion ”äitiä”, lääkäri Annika Dahlqvistia.

Fredrik Nyströmmille uuden raporti sisältö on todellinen revanssi.

Totta kai. Olen työskennelyt kysymyksen kanssa kauan. Nyt tuntuu hyvältä kun tukena on tämä uusi tieteellinen raportti ja kun kollegojen epäilykset ovat samalla kadonneet tutkimustyön aikana. Kun kaikki tieteelline materiaali on nyt tarkastettu nii johtopäätös on täysin selvä. Syväällä istuvalle rasvanpelolle ei löytynyt mitää tukea tieteestä. Et tule lihavaksi rasvasta, sen kummemmin kuin saat kalkkeutumia verisuoniisi kalkin syömisestä tai että tulisit vihreäksi jpos syöt vihanneksia.

Terveenä ja kylläisenä

Itse raportista:

Asiasta on keskusteltu vuosia. Tänään julkaistiin SBU:n raportti, asiantuntijalausunto, perusteineen, ”Ravinto liikalihavuuden yhteydessä”. Raportti on tulos 2 vuoden työstä jossa yli 16000 tutkimusraporttia aiheesta käytiin läpi. Asiantuntija ryhmää koostui useista johtavista ruotsalaisista asiantuntijoista.

Yhteeenvetona esittää asiantuntijaryhmä että tiukka vähähiilihydrattinen ruokavalio,kuten LCHF, johtaa nopeampaan painonpudotukseen liikalihavuuden yhteydessä. Sen lisäksi paranevat yleensä terveysarvot kun liikalihavat noudattavat LCHF ruokavaliota vastaavaa ravintoa. Mitään, joka viittaisi kolesteroolivaikeuksiin ei tehdyistä tutkimuksista ole löytynyt.

Terveenä ja kylläisenä

Kuinka?

Terveenä ja kylläisenä

Terveenä ja kylläisenä

18. kokeiltu Vierailija

On, ollut viisi vuotta. Perinteinen tyroksiini ei purrut, kävin pitkän kierroksen yksistyisellä puolella, ja sieltä sain apua, mutta lääkitys ei ole kuulemma ole korjannut arvojani tyydyttävälle tasolle kaikista kokeluista huolimatta.
    Enpä osaa kuvitellakaan miltä tuntuisi, kun saisi treeneistä ja ruokavaliosta jotakin tulosta, ehkä jonakin päivänä.

19. Vp Vierailija

Valitse täältä jotain joka TOIMII:

Vielä terveelle: Terveenä ja kylläisenä

Ylipainoiselle: Terveenä ja kylläisenä

Diabeetikolle: Terveenä ja kylläisenä
    Terveenä ja kylläisenä
    Terveenä ja kylläisenä
    Terveenä ja kylläisenä
    Terveenä ja kylläisenä
    Terveenä ja kylläisenä

Pelkäätkö rasvaa?

Terveenä ja kylläisenä

Ja tähän kaatuu THL:n luulot tyydytetyn rasvan vaarallisuudesta:

Terveenä ja kylläisenä

Perustavaa laatua oleva kysymys

Onko tyydytetty rasva todistettavasti terveydelle vahingollista vai ei?

Jos vastaus on kyllä, niin THL ja Diabetesliitto ovat oikealla tiellä.
    Jos vastaus on ei, niin kyseessä on vuosikymmenien suurin terveyshoidon skandaali.

Voit mielellään ottaa yhteyttä THL:ään ja Diabetesliittin jopa Sydänliittonkin ja kysäistä jospa joku niistä tuhansista tutkimusraporteista jotka osoittavat tyydytetyn rasvan olevan vaarallista löytyisi luettavaksi.

20. vieras Vierailija

Mä oon kokeillut sitä 8 viikkoa. Ei toiminut.

21. vierailija Vierailija

Oon testannut, toimii tosi hyvin, suosittelen!

22. kokeiltu Vierailija

nimimerkki vp,
    en ymmärtänyt viestiäsi,
    ruokavalioni on todella terveellinen öljyineen ja rasvoineen, marjoineen etc.
    Minulla on siis kilpirauhasprobleema ei diabetes, ja näillä elämäntavoilla toivon ettei sitä tulekaan.

23. Jaspar Asparagus Vierailija

Kyllä on, tästä ei ole mitään epäselvyyttä. Niitä tutkimuksia löytyy vaikkapa pubmedistä, osa on toki maksullisia mutta abstraktit löytyy kaikista ilmaiseksi.

24. Kaisa35171 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Thermacuts Laihdutuslääke - https://thermacuts.com Olen syönyt thermacuts kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin.

Last edited: 11.11.2019
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari