juteltiin eilen miehen kanssa kaikenlaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
lähinnä haaveista ja unelmista.
ensin puitiin kaikkee miten ihanaa olis lähtee jonnekin hawaijille kuukaudeks vetään palmun alle pina coladaa ja miten hienoa olis voittaa lotossa ja ostaa moottoripyörä, hevonen ja huippuhieno auto jnejnejne.

sit mies kysy multa et mikä olis sellanen konkreettinen haave / unelma minkä haluisit toteutuvan?

sanoin et onhan niitä, mut päällimmäisenä tulee mieleen se, miten ihana olis tulla siivottuun kotiin valmiiseen ruokapöytään.

mies oli et :o ai siinä kaikki, mitäs ihmeellistä tossa nyt on??

väänsin sit rautalangasta et ainoot kerrat ku oon päässy valmiiseen pöytään on ollu töissä ja jos ollaan menty jonnekin kylään.
siivottuun kotiin en oo tullu vissiin sit sen jälkee ku vanhempien luota muutin. siis et joku muu olis siivonnu ku ite... :whistle:

nyt mä haaveilen et mies tajus ja yllättää mut vielä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ensin puitiin kaikkee miten ihanaa olis lähtee jonnekin hawaijille kuukaudeks vetään palmun alle pina coladaa ja miten hienoa olis voittaa lotossa ja ostaa moottoripyörä, hevonen ja huippuhieno auto jnejnejne.
sit mies kysy multa et mikä olis sellanen konkreettinen haave / unelma minkä haluisit toteutuvan?
sanoin et onhan niitä, mut päällimmäisenä tulee mieleen se, miten ihana olis tulla siivottuun kotiin valmiiseen ruokapöytään.
väänsin sit rautalangasta et ainoot kerrat ku oon päässy valmiiseen pöytään on ollu töissä ja jos ollaan menty jonnekin kylään.
siivottuun kotiin en oo tullu vissiin sit sen jälkee ku vanhempien luota muutin. siis et joku muu olis siivonnu ku ite... :whistle:

Eihän noi sun haaveet ole mahdottomia toteuttaa:o Lottovoitto on käytännössä mahdoton haave jos täysosumasta puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän noi sun haaveet ole mahdottomia toteuttaa:o Lottovoitto on käytännössä mahdoton haave jos täysosumasta puhutaan.

no niinpä :whistle:
nyt sit jännätään tajuaako mies sitä :D
viikolla on lähes mahdotonta tulla siistiin kotii nvalmiiseen pöytään kun pääsen joka päivä 2h ennen miestä töistä, mutta jos edes joskus :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no niinpä :whistle:
nyt sit jännätään tajuaako mies sitä :D
viikolla on lähes mahdotonta tulla siistiin kotii nvalmiiseen pöytään kun pääsen joka päivä 2h ennen miestä töistä, mutta jos edes joskus :xmas:

No mä nyt lähinnä tarkoitin Hawaijia yms.

Siivouksen ja safkan voisi hoitaa vaikka ostopalveluna jos se muuten on miehellesi vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Se että tulee valmiiseen ruokapöytään ja puhtaaseen kotiin on niin monelle miehelle itsestäänselvyys( omani mukaanlukien) ettei stiä ehkä osata arvostaa tarpeeksi :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O

niinpä.
ja kun niitä kiitoksia ja arvostusta ei jaksais olla koko ajan "kerjäämässä" :/

muistan ku olin päiväkodissa aikanaan töissä ja siel sit joulun alla juteltii joululahjoista.
ne muksut luetteli kaikki mitä toivovat ja listat oli kilsan mittasia.
sit ne erehty kysyy multa et mitä mä haluisin?
mietin hetken ja vastasin et imurin :D
porukka tuijotti hetken ja lähti aika liukkaasti mun luota, tyyliin "toi ON sekasin...!!" :D

Mie olen vihjaillut omalle miehelle samaan tyyliin jo 10 vuotta. Liekkö jotenkin hitaasti lämpiävä tapaus, kun ei ole vieläkään ymmärtänyt vinkkiä, että pysyy se luuttu senkin kädessä. Kyl se alusvaatteita ostelee tai riidan jälkeen kukkia, mutta olishan se kiva, jos edes kerran siivois. Pietään peukkuja, että unelmasi toteutuu.

Jos mies ei tuosta vihjeestä tajua, niin jumankekka MÄ tuun teille siivoomaan ja kokkaamaan.
Kele.
Jokainen ansaitsee sen ihanan tunteen, kun tulee kotiin ehkä hieman väsyneenä, ja koti on siivottu tiptop-kuntoon & pöydässä on hyvää ruokaa valmiina... =)

näitä on periaattessa kiva lukee,ku muistaa taas et oma mies on aika lailla ihana vaikka "reissumies" onkin. Eli on paljon poissa kotoota,mut sillon ku on kotona,ni muistaa kyl välillä siivota ja tehdä ruokaa sun muuta,mikä on kyl ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Mie olen vihjaillut omalle miehelle samaan tyyliin jo 10 vuotta. Liekkö jotenkin hitaasti lämpiävä tapaus, kun ei ole vieläkään ymmärtänyt vinkkiä, että pysyy se luuttu senkin kädessä. Kyl se alusvaatteita ostelee tai riidan jälkeen kukkia, mutta olishan se kiva, jos edes kerran siivois. Pietään peukkuja, että unelmasi toteutuu.

Miksi oi miksi pitää vain vihjata? Miksei voi sanoa suoraan niinkuin asia on?

ei ne tajua aina siltikään vaikka suoraanki sanos. Meil on esim ollu linnunpaska keittiön ikkunassa kohta n.2 kuukautta. Mies lupas sen sillon pestä.
Mie en ihan periaatteestakaan aio koskea siihen ku se meni niin lupaamaan. Kyllä silti ite muistuttelen siitä aina vähän väliä ja onhan se aika konkreettisestikki tuossa esillä ku on tosiaan keksellä ikkunaa, mut eipä oo edelleenkään siitä lähteny.

Mut uskon silti et kyl se viel joku päivä....

Yhteistyössä