juttu- ja kahvitteluseuraa joensuusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rokkimami81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rokkimami81

Jäsen
18.02.2006
43
0
6
:) Heipähei! :)

24 vuotias tuleva mammeli tässä etsiskelee upo uusia tuttavuuksia Joensuun seudulta muista odottajista/pientenlasten äideistä sekä miksei myöskin vauvakuumeisista. :wave:

Esikoisen olisi tarkoitus syntyä maailmaan heinä-elokuun vaihteessa jos tuo yläkerran isäntä sen vain ottaa ja suo. :heart:

Jos tuntuu, että alkaa mökkihöperyys vähitellen vaivaamaan, tai muuten vain on orpo olo, niin ota ihmeessä yhteyttä YV:llä tai lisää sähköpostiosoitteesi tämän jutun alle, niin otan siuhun päin sitten yhteyttä. ;)

Löytäisiköhän niitä UUSIA ja TUTUSTUMISEN ARVOISIA ihmisiä/ystäviä tällä tavalla? :/ =)

tääl on vm85 oleva äibbä tyttö 6kk ois iva saada ystävii ite oon huono lähtee minnekään ja hankala tutustuu uusiin ihmisiin..jos vaik mailailtais eka muutama maili vois sit vaik tavata mun maili ossa on peto_85@suomi24.fi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 13:52 jns kirjoitti:
moikka! tässäpä s.posti os: gourd@jippii.fi
olen 26v. ja tytöt 6kk. ja 5v.

Jostain syystä sähköpostini ei tahdo mennä siulle perille, vaan tulee ilmoitus että sähköpostiosoitteesi on virheellinen :/ , joten olisitko ystävällinen ja ottaisit miuhun päin yhteyttä? Osoite on teddytytto@yahoo.com

Yhteistyössä