Juttuseuraa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirri

Vieras
Oliskohan täältä kukaan mies tähän aikaan päivästä vailla juttuseuraa... Mä olisin.. Vois jutella kaiken näköistä... ;) voit kysyä mitä haluat... Ehkä kaikki johtaa pieneen tai vähän suurempaankin sessioon...... ;)

Moro. Onhan täällä ainakin yksi hereillä. Kysyn sitten että mistäpäin olet ja minkä ikäinen. Ne oli ne tärkeimmät. Ja onko pakkasta teillä paljonkin. Ylitöissä täs ollaan ja vähän aikaa voi viettää istuskellen koneen vieressä rauhoittumassa. Voin laittaa vaikka privaatti puh numeron jos kiinnostaa tai haluut. Olen eteläsuomesta.

Oon mä alta kolmekymppinen. Täällä satunnainen vierailija.
Joskus käväisen kun tekee mieli saada työasiat pois mielestä. Mukava duuni mulla kyllä ei siinä mitään. Mutta vaihtelu virkistää. Ootko oikein pohjois-savosta? Onko iisalmi tai kiuruvesi savoa? Siellä olen käynytkin pikkupoikana kun asuttiin joensuussa. Oli kaunis kaupunki. Kohta lähden kotiin. Moikka!

Zau! Millaisia fantasioita Sulla on? Mieliasennot? Useampi mies? Vai nainen? Joku paikka missä haluisit? Minusta parasta olisi kun naisella on mielikuvitusta ja rohkeutta toteuttaa omia halujaan. Se on mielenkiintoista molemmille. Minua kiehtoo yleensä rauhallinen ja niinkuin pitkitetty seksi. Että jatketaan ja jatketaan eri asentoja ja juttuja ja nautinto vaan kasvaa ja räjähdys on sitä suurempi...

Pidän siitä että mies on päällä, sellainen mies mikä tietää mitä haluaa, ja ottaa naisen niinkuin haluaa... Mmh... Sitominen voisi olla kivaa... Ihan vain yksi mies riittää mulle.. Kerro vähän omista haluistasi..? Ehkä hieman fantasioimme yhdessä jos haluat..? ;) minun tekisi hieman mieli.....

Sitomisjuttuja en ole kokeillut, voisi olla mielenkiintoista. Ja siinä kun sidon Sut voin tehdä todella mitä haluun. Ja Säkin voit sitoa minut vuorostasi. Ja sitoakin voi eri asentoihin...

Mmh... Mä olen enemmän sitä tyyppiä et haluun vaan olla sidottuna... On ihanaa kun mies aloittaa kiduttavan hitaasti nuolemalla, koskematta kuitenkaan vielä itse pillua...

Mielikuvituksella ei ole rajaa, voin kosketella Sua sormin, huulillani, nuolemalla ja kullillani kunnes huippu lähestyy.
Mitä kauemmin kestää sitä paremmalta tuntuu. Lopulta on pakko tulla sisääsi ja päästää sut irti että voidaan nussia eri asennoissa...

Yhteistyössä