juu päivän saldo! saa nähä mitä vielä ilta tuo tullessaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
aamulla tää hauskuus alko ku poika 5v tuli sanoon et on pää, selkä ja maha kipee ja samantien laatta lensi minnes muualle ku äitin sänkyyn.... ja kello siis oli 6.03...

poika oksenti vielä toisen kerran ja mä soitin terveyskeskusaikaa ja siinähän vierähti kivasti aamu... no sitte sain ajan 14.45 terveyskeskus on lähellä mut silti aattelin tietty et autolla mennään ettei kipeen tarvi kävellä... no siitä se *riemu vasta repes* ku avasin autotallin oven!! eturengas puhki... jee jee

no sitte ei auttanu ku ottaa jalat alle ja lähtee juokseen terveyskeskukseen muutama minsa myöhästyttiin :ashamed: :ashamed: ja sitte kotiin ja soitin yhen kaverin ukolle kerkeiskö tulla jeesaamaan vararenkaan vaihdos et saan auton korjaamolle pakoputken vaihtoon oisin jokatapauksessa vieny sitte ku poika taas terve... mut kivasti toi rengas nyt toi rahanmenoa lisää....

vanhemmalle pojalle sitte juttelin ku olin terveyskeskusmatkalla vähän karjhassu et laittaa vauhtia :ashamed: :ashamed: (tahallaan eskarilainen kyllä vetkutteli) mut sanoin et äiti hermostu vaan siitä autosta ku rengas puhki ja ylimäärästä rahan menoa...

no poika siihen totes lohduttavasti *saathan sinä töistä uutta rahaa*

Miksi sun tarvi sinne terveyskeskukseen lähteä?!? Meillä ainakin käy kun hakee lapun luukulta sitten kun sopii. No mutta oli siinä harmia kerrakseen. Jospa ei enää satu vähään aikaan mitään :)

mä soittaisin vastaavassa tilanteessa neuvolaan ja sit haen lapun terkkarista ku ehdin/pystyn,vähän siis myös ihmettelen miks oksennustautisen kanssa sinne lähdit säntäileen? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja voi:
Miksi sun tarvi sinne terveyskeskukseen lähteä?!? Meillä ainakin käy kun hakee lapun luukulta sitten kun sopii. No mutta oli siinä harmia kerrakseen. Jospa ei enää satu vähään aikaan mitään :)

en tiiä onko tällä paikkakunnalla sitte epärehellisiä ihmisiä mut lapsen kanssa on mentävä terveyskeskukseen mistä saa lapun.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
vietkö sinä lapset heti eka oksennuksesta lääkärliin :o

no mun työpaikalla tarvii olla lappu jos aikoo saada palkan sairaslomalta tai sairaan lapsen hoidosta!

Eiks teillä riitä et vaan soittaa neuvolaan? Meillä ei ainakaan tartte lähtee sairaan lapsen kanssa minnekään...
Poitsu tänään kuumeessa ja soittamalla neuvolaan sain sairaslomalapun...

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

no mun työpaikalla tarvii olla lappu jos aikoo saada palkan sairaslomalta tai sairaan lapsen hoidosta!

teilläpäin ei vissii sit soittamalla saa lappua?

ei saa ja neuvolasta ei saa enää pari vuotta sitten sai ku soitti neuvolaan mut ei enää...

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

teilläpäin ei vissii sit soittamalla saa lappua?

ei saa ja neuvolasta ei saa enää pari vuotta sitten sai ku soitti neuvolaan mut ei enää...

Meilläpäin pitää taas näytillä käydä eli taitaa olla ihan paikkakunta/työ kohtainen juttu.

Yhteistyössä