Juu, tästä etteenpäin muistan syödä jotaki....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
.... ENNEN ko menen suihkuun :snotty: Oli jo niin höttyrä olo ko heräsin, nälkä kurni ja mie aattelin että käyn pikaseen suihkussa kuitenki ennen ko menen mittään syömään ko oli niin hikinen olo (mie ja minun villit unet ) ja sitteppähän siellä suihkussa maailma musteni ja jalat meni alta. :/
Mies oli kuullu läiskähyksen ja tuli tietenki kattoon, sielä mie istuin keskellä kylppäriä suihkun alla ja pyörittelin päätä ihmeissään :laugh:

Toi mulle sitte mehua ja sain pestyä itteni loppuun, sitte pötköttelleen jalat kohti kattoa ja nyt ruokaa... Alkaa olo tasottua. :xmas:

mulle kävi noin koko raskausajan. :D kävin silloin kyllä suihkukaapissa. aina oli kova kiire peseytyä, ennen ku lähtee taju. :D tässä raskaudessa en ole vielä suihkussa pyörtynyt, pari kertaa kyllä muuten vaan. nyt meillä onkin iso kylppäri, eikä ehdi höyrystyä niin nopsaan. :)

Saunassa mulla on kyllä alkanu huipata niin että mies on saanu minut taluttaa välillä terassille hengittään, mie ko en saunomisen kans periksi anna vaikka kuinka tekis pahhaa, mie niin rakastan saunomista ja toisekseen mie en sieltä lähe ennenkö olen saanu "tyydytyksen" niistä löylyistä :laugh: Ja pari kertaa on aiemminki nyt raskausaikana suihkussa alkanu päässä heittää mutta tämä oli jotenki jännä kerta, ko tosissaan ihan musteni silmissä ja korvat soi, kauhea jano ja paniikkia jo pukkas päälle. Pittää vissin ottaa aina mukkaan joku sokeriliemi sinne että saa rauhassa suihkutella :xmas:

Yhteistyössä