juuh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
ei sitä pitäis näin "vanhoilla" päivillään tosiaan lähteä bailaamaan... Kello on jo vaikka mitä ja vieläkin tuntuu että oon ihan kännissä :D
No, hauskaa oli ja vatsalihakset kipeenä nauramisesta.
Tyttö ikionnellinen kun on saanut viettää koko päivän ihan vaan isin kanssa. Taisi olla niilläkin raskas sunnuntai, molemmat nukkuu parhaillaan... Ja just kun äiti pääs sängystä ylös :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Kävi se mielessä täälläkin :D :saint: Eihän se yksi enää haittaa eilisten päälle, eihän...? :whistle:

No aika vähän se olis eiliseen verrattuna... Mutta jos sitten toisenkin...
Ai kamala.... Kyllä kuule meijän kylällä riittää puhumista kun meikäläinen on vähän säätäny :D :D Mutta oikeestaan ihan kiltisti olin, kettään en lyöny, yhen treffit taisin pilata :whistle: No mitäs ei ymmärtäny että tyttöä ei kiinnostanu, pitihän tädin nyt vähän auttaa...... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Kävi se mielessä täälläkin :D :saint: Eihän se yksi enää haittaa eilisten päälle, eihän...? :whistle:

Ai kamala.... Kyllä kuule meijän kylällä riittää puhumista kun meikäläinen on vähän säätäny :D :D Mutta oikeestaan ihan kiltisti olin, kettään en lyöny, yhen treffit taisin pilata :whistle: No mitäs ei ymmärtäny että tyttöä ei kiinnostanu, pitihän tädin nyt vähän auttaa...... :xmas:

Sitä vartenhan ne tädit on olemassa :D Mekin oltiin siten kerrankin isännän kanssa tappelematta vaikka sekin lähti kaupunkiin...kannatti mennä eri baareihin :saint: Taksijonossa meinattiin riehua mutta sehän ei sitten meitin vika ollut, mitä nuo humalaiset alkaa kiukuttelemaan viattomille sivullisille...no, onpa taas vähäksi aikaa jotain mitä muistella :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:

Sitä vartenhan ne tädit on olemassa :D Mekin oltiin siten kerrankin isännän kanssa tappelematta vaikka sekin lähti kaupunkiin...kannatti mennä eri baareihin :saint: Taksijonossa meinattiin riehua mutta sehän ei sitten meitin vika ollut, mitä nuo humalaiset alkaa kiukuttelemaan viattomille sivullisille...no, onpa taas vähäksi aikaa jotain mitä muistella :whistle:

Mie olin jotenkin taksissa KOLMILLA turvavöillä kiinni :o . Elä kysy kuinka se oli mahdollista....

Yhteistyössä