Juuri 2v täyttäneelle tytölle joululahja ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeeta

Vieras
hinnalla ei ole väliä. Eli laidasta laitaan ideoita. Ongelma tässä on että tytöllä on vähän joka sorttia jo leluja ja hyödykkeitäkin. Siksi kysyn.

Kerron mitä löytyy jo: Nukkeja, pehmoja, My little ponyja, leikki keittiö, nuken sänky,puhuva my little pehmo, nukenvaunut, nuken rattaat, palapelejä, kirjoja läjäpäin, duploja, lakanoita on, omat tuolit ja pöytä. Hiuslenkkejä , pinnejä löytyy. Pyyhkeitä on. pulkka löytyy. Omia astioita on.

Elikkä tässä on aika neuvoton ja jokunen paketti kuitenkin olis kiva olla jouluna.
Enää ei raksuta päässä.

Kuule, minä ostaisin ihan perinteisen värityskirjan ja puuvärit, lasten sakset, ehkä vielä lisäksi käsinneulotut villasukat.

Monasti oon huomannu, että vaikka kuinka olisi hienoja leluja, niin omilla käsillä tekeminen on lapselle tosi antoisaa puuhaa! :)

Saman ikäisille sukulaiskaksostytöille ostin suihkusaippuan, kylpyvaahdon ja saippuan sisältävän pakkauksen Oriflamelta. Mun mielestä ns. poiskuluvat lahjat ovat parhaita, koska niitä tarvitaan aina.

Meillä on nyt ostettu little people linna joululahjapakettiin, sillä meidän 2½v poika on tykännyt leikkiä puheterapiassa ja uskon että tuo 1v5kk tyttö sillä leikkii pitkään..

Yhteistyössä