Juurihoito hampaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itellä ei ollut kamala kokemus vaik hampaassa oli ärhäkkä tulehdus. Mul oli muodostunut vuosien saatossa reikä jo paikatun hampaan paikan alle. Kävin kunnallisella ja oliskohan hoidot maksaneet yhteensä 150€-170€?

Itsellä myöskin vanhan paikan alle tullut paha tulehdus. Kolem kertaa jouduin sitä käydä hoidattaas kun oli niin pahasti tulehtunut ja teki aivan mielettömän kipeää.

Ei sen pitäis tuntua missään koska se hammas on kuollut :D Näin lekuri sano mulle eikä ikinä puudutettu :D enm muista mitä makso

Ei kai se ennen juurihoitoa vielä kuollut ole? Sen juurihoidon tarkoitushan on kuolettaa se hammas. Siksi se niin pelottaakin, kun sörkkivät niin syvälle. Mutta onko siis kuinka paljon pahempaa kuin normi paikkaus? Saavatko yleensä puudutettua hyvin, jos ei pahaa tulehdusta ole. Mulla on syvä paikka tehty edellisellä kerralla ja nyt puolen vuoden jälkeenkin kylmä ja kuuma vihloo pahasti sitä hammasta, joten juurihoito on lienee ainoa pelastus, jos tästä eroon haluaa. Mutta kun siihen meno pelottaa!!!

Mulle on tehty juurihoito yhteen hampaaseen eikä ollut mitenkään karmea kokemus. Puudutettiin tietenkin ja puudutuksen jälkeen tunsin, että hampaalle tehtiin jotakin mutta kiputunto oli kokonaan pois. Mua rasitti vaan se, että piti käydä hammaslääkärillä useamman kerran. Muistaakseni puolen tusinaa kertaa.

Mulla ei puutunut ollenkaan kun oli niin pahasti tulehtunut. Tehtiin vaan loppuun asti, kyyneleet valui ja luulin kuolevani siihen. Tämä oli se eka kerta siis, toisella kertaa muistaakseni ei enää sattunut, AB-kuurinkin vedin siinä välissä tulehdukseen. Toiset sanoo että ei ole tunteneet mitään, mutta mua kyllä sattui ihan hirveästi se.

Yhteistyössä