juurikin ja juurikin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25652623]Eihän se edes ole suomea, eikä tarkoita mitään. Sitä kai käytetään vain täällä? En ole muualla törmännyt.[/QUOTE]

Täällä? Ai palstalla vai?

Suosittelen lukemaan tämän päivän Hesarin, siellä naristiin juurikin samasta aiheesta. ;)
 
[QUOTE="heh";25652684]Täällä? Ai palstalla vai?

Suosittelen lukemaan tämän päivän Hesarin, siellä naristiin juurikin samasta aiheesta. ;)[/QUOTE]

Niin, tarkoitin palstalla. Ei sitä täällä maakunnassa kuule missään.
 

Yhteistyössä