Nyt olis Yhteishyvän ohjeella tehty juustokakku pöydällä jäähtymässä... Rahkapullia ajattelin vielä tänään leipoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Minua ärsyttää kun sitä ohjeessa väitetään juustokakuksi, vaikka siinä ei juustoa ole yhtään. Oikea juustokakku tehdään tuorejuustosta.
Anteeksi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Minua ärsyttää kun sitä ohjeessa väitetään juustokakuksi, vaikka siinä ei juustoa ole yhtään. Oikea juustokakku tehdään tuorejuustosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joku tähän kommentoi aiemmin että saa kutsua "uunijuustoksi" jos on käytetty rahkaa ja munia. Nih.
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joku tähän kommentoi aiemmin että saa kutsua "uunijuustoksi" jos on käytetty rahkaa ja munia. Nih.
No ei se uunijuustokaan juustokakkua ole. Nih. :xmas:![]()