Juutuupiketju

Laine siirtyi Winnipegeistä Columbukselle.

Ja heti verkko heiluu Sinitakeissa:

ForsakenBlaringJellyfish-size_restricted.gif

Taatusti jotain erilaista mulle!

Tunteella veisattu❤️, mutta vähän jäi häiritsemään se kun en tajunnut sanaakaan.

Tieteelliseen harrastukseeni liittyvää suoraa ja salattua lähetystä, mutta kun on sallittu vain asianosaisille luvan saaneille, niin en voi laittaa linkkiä...

Taatusti jotain erilaista mulle!

Tunteella veisattu, mutta vähän jäi häiritsemään se kun en tajunnut sanaakaan.
laulu sekä laulaja vetoaa mieleeni jostain syystä vaikka en ymmärräkkään sanoja,mutta musiikin kuuntelemisessa ei niitä oikeastaan tarvitse yummärtääkkään se riittää jos siitä pitää,tai se muuten koskettaa kuulijaansa,siitä voi jo tunnistaa hyvän kappaleen.:)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
laulu sekä laulaja vetoaa mieleeni jostain syystä vaikka en ymmärräkkään sanoja,mutta musiikin kuuntelemisessa ei niitä oikeastaan tarvitse yummärtääkkään se riittää jos siitä pitää,tai se muuten koskettaa kuulijaansa,siitä voi jo tunnistaa hyvän kappaleen.
No näin juuri, ja hyvä kappale olikin.❤️
Haluan silti tietää mistä hän lauloi. Hiivatti kun kaikki kommentitkin oli sitä yhtä ja samaa niin en saanut sieltäkään vihjettä.:D

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Tieteelliseen harrastukseeni liittyvää suoraa ja salattua lähetystä, mutta kun on sallittu vain asianosaisille luvan saaneille, niin en voi laittaa linkkiä...

Minäkin katselen usein lasteni jalkkis ja jäkispelejä youtubesta, enkä laita niitä tänne, mutta katselen paljon muutakin mitä tähän ketjuun voi liittää.;)

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
"Vain elämää" sarjassa ollut Samu Haber lauloi tämän "hiljaisuus"Irinan laulun ohjelmassa,ja saksalaiset tykästyivät siihen suuresti Samu myöhemmin lauloi sitä jonkin verran ilmeisesti yleisön pyynnöstä myös saksalaisyleisölleen suomeksi.Laulun suosio on ollut niin hyvä että saksalaiset ovat opetelleet laulun sanat suomeksi voidakseen laulaa sitä myös itse.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä