Jyväskylässä lastenvahti tarjolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastenhoitaja(JKL)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lastenhoitaja(JKL)

Vieras
Olen vastuullinen ja pirteä 16-vuotias lukiolainen Jyväskylässä. Ottaisin mieleläni vastaan ilta- (klo 16 eteenpäin) ja viikonlopputöitä lastenhoidossa sekä mahdollisesti muissa kodinhoidon töissä (esim. siivoaminen, ruuanlaitto, leivonta...). Pidän paljon lapsista ja olen vahtinut tuttavieni lapsia sekä pitänyt tanssitunteja tytöille.

Jos kaipaat lastenhoitajaa Jyväskylän alueella (mieluiten Palokan tai keskustan tuntumassa) otathan yhteyttä: lauraha(at)jklmlk.com

Alkuperäinen kirjoittaja anteeks:
musta tuntuu että tää on joku... lasta ei saa edes jättää alle 18 vuotiaan hoitoon, näin sanoo suomen rikoslaki.

Siis täh? :D
Itse kävin MLL:lastenhoitokurssin 15-vuotiaana ja sen jälkeen oon toiminut heidän kautta lastenhoitajana niin kauan kunnes sain omia lapsia. Törkeetä, kun lakia rikotaan näin suuressa mittakaavassa, ja lapsityövoimaa vielä lastensuojeluliiton toimesta! :laugh:
Eipä siellä kurssillakaan paljon mua vanhempia hoitajatulokkaita näkynytkään, tai no joo, yksi eläkeläismummo oli mukana, kaikki muut alaikäisiä. :whistle:
Ap:lle, harmi, että asut niin kaukana, pk-seudulla ois varmasti enemmän kysyntää.

Yhteistyössä