Keikkarapsaa: OMG mikä keikkakokemus!!! Olen paljon keikkaillut ja nähnyt monia Lady Gagasta lähtien, mutta tämä eilinen meni kokemuksena ykköseksi! Ihan mieletöntä tykitystä alusta loppuun asti. Itse olin permannolla ja bailasin niin et nyt joka paikkaa särkee

Alakatsomotkin lähes kaikki seisoen biletti hienosti. Joksujen aikaan oli jo suurin osa katsojista paikalla ja tosi hyvältä kuulosti bändi. Bojan puhui kauniisti taas Jerestä ja sanoi muuten ensitapaamisestaan, että näkivät Liverpoolissa tuon karismaattisen, mutta hyvin yksinäisen hahmon ja pyysivät häntä syömään kanssaan. Siitä se sit lähti ystävyys. Oli mieletöntä, et lähes kaikki collabit oli siellä ja sai kokea sen Euroviisu välinumeronkin kun eka oli Eurodab ja sit ccc/rimtimtagitim mashup

Ihana Lasagna

Ja joost, Tommy, Bbno$. Niin hyvin tehty koko lavashow ja jatkumo, oli pyroja ja lasereita, K nostettiin ylös lavan kanssa. Huomasiko muut, että ilmeisesti Miken lapset oli discopallot päässä tanssijoina? What a feeling tän keikan jälkeen! K