K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä odotin että Dzejla olisi tullut Suomeen mutta ei häntä ole taidettu bongata, mikä on jotenkin yllättävää minusta. Olisi ollut hyvä mahis tavata maailman luokan esiintyjiä eilen ja tää on kiva aika vuodestakin olla täällä. Mutta ehkä hänellä oli menoa tai sitten tämä on niin kiireinen reissu ettei B olisi ehtinyt hirveesti olla hänen kanssa. Tai ehkä Helsinki ei vaan oo hänelle niin kiinnostava paikka.

Käärijä used to make amazing music. It's sad his extreme people pleasing has led him to collaborate with tons of artists and "artists" way below his level (including a bully who shouldn't even have a career). The result sounds like distilled fawn, truly wretched vibes.

🤣🤣🤣🤣🤣

Mä odotin että Dzejla olisi tullut Suomeen mutta ei häntä ole taidettu bongata, mikä on jotenkin yllättävää minusta. Olisi ollut hyvä mahis tavata maailman luokan esiintyjiä eilen ja tää on kiva aika vuodestakin olla täällä. Mutta ehkä hänellä oli menoa tai sitten tämä on niin kiireinen reissu ettei B olisi ehtinyt hirveesti olla hänen kanssa. Tai ehkä Helsinki ei vaan oo hänelle niin kiinnostava paikka.
No onhan Keski-Euroopan kaupungit paljon kiinnostavampia. Aivan varmasti on taas seuraavalla Euroopan kiertueella mukana.

Miksi ihmeessä ois tullut? Ei noi muutkaan raahaa naisiaan mukaan. Ei se heidän suhteensa nyt niin syvä edes ole.

Enkä ymmärrä miksi Dzejla olisi jotenkin erityisesti halunnut tulla juuri Suomeen tai saati Käärijän keikalle? Tuskin on fani.
Lisäksi Bojanin pitää ihan oikeasti suojella suhteen päätymistä laajahkoon tietoon, ja tietty täällä se olisi aika iso riski.
Koska aika moni vähän pettyisi, jos tietäisi suhteesta.

Yhteistyössä