V
vierailija
Vieras
No näinpä. Ihmettelin miten tyhjää oli, mutta porukka tuli vasta ennen ysiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No näinpä. Ihmettelin miten tyhjää oli, mutta porukka tuli vasta ennen ysiä.
Joksujen tän päivän keikka mennyt illan/yön aikana loppuunvaratuksi.
Liput nyt keltaisella.Joksujen tän päivän keikka mennyt illan/yön aikana loppuunvaratuksi.
Ihan VR kieltä. Juna "jää myöhään". Eikä myöhästy.Joksujen tän päivän keikka mennyt illan/yön aikana loppuunvaratuksi.
Miksi elämäsi on aina niin kurjaa? Kaikki huonosti. Et ollut edes keikalla.Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
Tää ON hyvä biisi. Mutta jssus tuo Käärijä opi ääntämystä ikinä.Mun uusi korvamato. Ne bi smelin insta stooreissa on ihana otos tästä
Ja vois muutenkin lakata huutamasta prkl. Joostin ääni paras, Tommyllakin hyvä.Tää ON hyvä biisi. Mutta jssus tuo Käärijä opi ääntämystä ikinä.
Juu no et selkeästikään ollut. Koko areena oli täysin messissä heidän settinsä aikana ja suurin osa oli jo tullut paikalle nähdäkseen heidät.
Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
Hirveää määkimistä se B:n laulukin livenä. Jouduin muutaman kappaleen kuuntelemaan.Keikalla olin ja Joksut oli ihan väärä lämppäriksi. Areena puolityhjä ja mummolauma huutamassa. Muut katto ihmeissään mitä helvettiä tämä on.
Näkyy punaisella ensin kun tekee haun. Siitä kun klikkaa ostosivulle, niin yllättäen näyttää keltaista.Liput nyt keltaisella.
No onhan Keski-Euroopan kaupungit paljon kiinnostavampia. Aivan varmasti on taas seuraavalla Euroopan kiertueella mukana.Mä odotin että Dzejla olisi tullut Suomeen mutta ei häntä ole taidettu bongata, mikä on jotenkin yllättävää minusta. Olisi ollut hyvä mahis tavata maailman luokan esiintyjiä eilen ja tää on kiva aika vuodestakin olla täällä. Mutta ehkä hänellä oli menoa tai sitten tämä on niin kiireinen reissu ettei B olisi ehtinyt hirveesti olla hänen kanssa. Tai ehkä Helsinki ei vaan oo hänelle niin kiinnostava paikka.
Mikä?Olisko ollut liian epämukavaa esiintyjäkaartista johtuen?
Miksi ihmeessä ois tullut? Ei noi muutkaan raahaa naisiaan mukaan. Ei se heidän suhteensa nyt niin syvä edes ole.Mä odotin että Dzejla olisi tullut Suomeen mutta ei häntä ole taidettu bongata, mikä on jotenkin yllättävää minusta. Olisi ollut hyvä mahis tavata maailman luokan esiintyjiä eilen ja tää on kiva aika vuodestakin olla täällä. Mutta ehkä hänellä oli menoa tai sitten tämä on niin kiireinen reissu ettei B olisi ehtinyt hirveesti olla hänen kanssa. Tai ehkä Helsinki ei vaan oo hänelle niin kiinnostava paikka.