K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks sillä pitäny olla joku sairaus joka estää sitä suunnilleen liikkumasta? Ja sit se pystyy jonottelemaan puol päivää ja ravaamaan ympäri kaupunkia näitten tyyppien takia.
Tätä minäkin mietin. Sillä on niin usein viimeinen viikkokin meneillään, että luulisi silloin olevan siinä kunnossa, että oltaisiin jo sairaalassa tai ainakaan ei pystyisi lähtemään kotoaan.

Jotain pitää keksiä. Voi sual Sehän ei ollut edes osa showta, vaan paljon sen jälkeen. Kärtsä ei vaan halunnut lähteä lavalta ja halus vielä jälkihehkua viettää yleisön kanssa. Ihan tarkoituksellinen karaokeveto ja faneille just tarkoitettu insidejuttu.
Porukat oli jo lähdössä pois, ja hän vielä hengaili lavalla mikrofonin kanssa. Se oli kaunis veto ja hyvin laulettu. Söpöä, että Bojan kuvasi laukun lavan edustalla. Muita ei enää ollut, vain hän puhelimensa kanssa. Takauma yhteiselle Kyproksen lomalle, missä Bojan on kertomansa mukaan ollut viimeksi täydellisen rentoutunut.

Porukat oli jo lähdössä pois, ja hän vielä hengaili lavalla mikrofonin kanssa. Se oli kaunis veto ja hyvin laulettu. Söpöä, että Bojan kuvasi laukun lavan edustalla. Muita ei enää ollut, vain hän puhelimensa kanssa. Takauma yhteiselle Kyproksen lomalle, missä Bojan on kertomansa mukaan ollut viimeksi täydellisen rentoutunut.
Ehkä se on ”heidän juttu” ❤️ K vetänyt sen karaokessa ehkä ekaa kertaa ikinä Kyproksella 😭
Yhdessä Bojanin kanssa

Ihme vääntöä taas täällä. Joker Out veti hyvän keikan sille yleisölle joka oli paikalla. Ei kaikkia lämmittelijä kiinnosta ja se on ihan ok.
Minusta Joker Out kuulosti paremmalta kuin Käärijä. Olin viisukeväänä ja siitä eteenpäinkin enemmän Käärijä fani. Joker Out on selvästi kehittynyt soitossan ja saanut rentoutta. Jere yliyrittää lähelle noloutta.

Keikkarapsaa: OMG mikä keikkakokemus!!! Olen paljon keikkaillut ja nähnyt monia Lady Gagasta lähtien, mutta tämä eilinen meni kokemuksena ykköseksi! Ihan mieletöntä tykitystä alusta loppuun asti. Itse olin permannolla ja bailasin niin et nyt joka paikkaa särkee 😆 Alakatsomotkin lähes kaikki seisoen biletti hienosti. Joksujen aikaan oli jo suurin osa katsojista paikalla ja tosi hyvältä kuulosti bändi. Bojan puhui kauniisti taas Jerestä ja sanoi muuten ensitapaamisestaan, että näkivät Liverpoolissa tuon karismaattisen, mutta hyvin yksinäisen hahmon ja pyysivät häntä syömään kanssaan. Siitä se sit lähti ystävyys. Oli mieletöntä, et lähes kaikki collabit oli siellä ja sai kokea sen Euroviisu välinumeronkin kun eka oli Eurodab ja sit ccc/rimtimtagitim mashup🥳Ihana Lasagna😍 Ja joost, Tommy, Bbno$. Niin hyvin tehty koko lavashow ja jatkumo, oli pyroja ja lasereita, K nostettiin ylös lavan kanssa. Huomasiko muut, että ilmeisesti Miken lapset oli discopallot päässä tanssijoina? What a feeling tän keikan jälkeen! K

Yhteistyössä