V
vierailija
Vieras
En kuvittele. Osaan lukea arvioita ja olin itse paikalla ja näin miten yleisö reagoi.Siinähän sitten kuvittelet niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En kuvittele. Osaan lukea arvioita ja olin itse paikalla ja näin miten yleisö reagoi.Siinähän sitten kuvittelet niin.
Tuo B rautatieasemalla tais olla jonkun shippimamman "bongaus", nehän nyt muutenkin näkevät mitä haluavat ja tuo viesti näytti olevan puutarhassa.Jos K toisenkin yön Triplassa ja B rautatieaseman tienoilla, niin eikös se sovi paikallisjunasta tuloon?
Ainoat Kärtsän keikkaa haukkuvat tuntuvat olevan näitä, jotka menivät keikalle lähinnä JO:n takia. Tämäkin omalta osaltaan todistaa sen, että heidän musiikkityylinsä ja kaikenlainen muukin tyyli on sen verran toisistaan poikkeavaa, että fanit eivät ymmärrä molempia.Siinähän sitten kuvittelet niin.
Mistä tämä tieto muuten on? Meen muuten just Triplan Prisman kautta töihin (ei vitsi) Pitääkö jäädä chillailee paikan päälle?Jerppuliini oli tänkin yön Triplassa.
Fanien päät tilkitsee kokonaisuuden ehyeksi, ei muiden.Edelleen. Yleisö on ihan eri mieltä. Kärtsän show nimenomaan oli ehyt kokonaisuus.
Tämä.Ainoat Kärtsän keikkaa haukkuvat tuntuvat olevan näitä, jotka menivät keikalle lähinnä JO:n takia. Tämäkin omalta osaltaan todistaa sen, että heidän musiikkityylinsä ja kaikenlainen muukin tyyli on sen verran toisistaan poikkeavaa, että fanit eivät ymmärrä molempia.
Tuolla oli yleisössä muitakin kuin Kärtsän varsinaisia faneja. Ihan ovat itse kertoneet somessa ja kehuivat keikkaa.Fanien päät tilkitsee kokonaisuuden ehyeksi, ei muiden.
Ei ole otos kaikkien katsojien mielipiteestä että.Tuolla oli yleisössä muitakin kuin Kärtsän varsinaisia faneja. Ihan ovat itse kertoneet somessa ja kehuivat keikkaa.
Mammalla käpy pyllyssä vieläkin. Ota se jo pois ja relaa.Ei ole otos kaikkien katsojien mielipiteestä että.
Niinhän minä relaankin ku peruin tän päivän junaliput ja jäin kotiin.Mammalla käpy pyllyssä vieläkin. Ota se jo pois ja relaa.
Ei se käpy sillä lähde.Niinhän minä relaankin ku peruin tän päivän junaliput ja jäin kotiin.