kääk, en uskalla tehdä raskaustestiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittäjä

Vieras
Nii'in, kuukautisten olis pitäny alkaa eilen ja eipä näy. Raskausoireita on (ehkä kuviteltuja) ja raskaustestikin on ostettu. Aluksi ajattelin huomenaamulla tehdä testin, mut nyt mietin.. kun mulla olis tuo hiivakuuri, jota en uskalla laittaa ennen kuin saan varmuuden. Eikö se ookkin niin, että alkuraskaudessa ei tuota kuuria suositella?

Mutta kun MUA JÄNNITTÄÄ ihan sikana tuo testi. Pitää ainaki mies oottaa kotio...

tee ihmeessä se testi tänään kun on kerran jo valmiina :D pistät ukon istuu vessan viereen ja huutelet sille sitten väliaika tietoja että mitä näkyy..
kun ite plussasin niin jätin testin vessaan ja kävin sitten kattomassa päälle 5min päästä.siinä oli sitten hirveen jännää kurkkailla sitä tikkua

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tee ihmeessä se testi tänään kun on kerran jo valmiina :D pistät ukon istuu vessan viereen ja huutelet sille sitten väliaika tietoja että mitä näkyy..
kun ite plussasin niin jätin testin vessaan ja kävin sitten kattomassa päälle 5min päästä.siinä oli sitten hirveen jännää kurkkailla sitä tikkua

Mä tein testin tässä joku aika sitte ja mulla kädet tärräs ja mahassa kiersi...
Mut en mä kerenny jättää sitä sinne vessaankaan ku mä sain tikun sinne pissaan ja sen muutaman sekunnin päästä pois niin pumps siinä ne jo oli, kaks viivaa.... :whistle:

Joo, kai mä sen testin tänään teenkin, mut en uskalla ilman miestä alkaa millekään. Ajattelin, että aamupissasta olis varmempi tulos.. mut tuon hiivalääkityksen kannalta ois varmaan parempi, että tietää missä mennään. On tuo hiivakin kyllä inho juttu!

Oih se oli ihanaa aikaa kun teki noita testejä.
Itse olin ihan varma että odotan,mut miehen mieliks piti tehä testi.No haaleet viivat sieltä tuli ja mies sano et joku vika varmaan...viikon päästä uudestaan ja taas samatulos.Sit pitikin jo neuvolaan aikaa ja nyt.....
niin nyt toi plussa tuossa rassaa mun hermostoo ja on tooooosi sulonen...sillon kun nukkuu ;)

Otin itseäni niskasta kiinni ja pakotin itseni tekemään sen testin. Pelotti aivan hirveästi, että se testi on nega.
Kuiskin, kuin jotain mantraa itselleni -se on nega, voi ei, se on nega-
No kun testissä alkoikin hiljalleen piirtyä viiva, vaikka se neste näytti jo menneen ohi siitä tulos ikkunasta, olin ihan hämilläni.
Plussa sieltä tuli ja olen siis kaiketi raskaana. Ei vaan tunnu siltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs vakkari:
Otin itseäni niskasta kiinni ja pakotin itseni tekemään sen testin. Pelotti aivan hirveästi, että se testi on nega.
Kuiskin, kuin jotain mantraa itselleni -se on nega, voi ei, se on nega-
No kun testissä alkoikin hiljalleen piirtyä viiva, vaikka se neste näytti jo menneen ohi siitä tulos ikkunasta, olin ihan hämilläni.
Plussa sieltä tuli ja olen siis kaiketi raskaana. Ei vaan tunnu siltä.

onnea! =) :flower:

Yhteistyössä