Kaapelitehdas ja pysäköinti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Kertokaapa uusio-maalaiselle, kuinka kannattaa toimia.

Olen siis menossa teinilauman kanssa Animeconiin ja pitäisi uljas ratsuni saada johonkin parkkiin. Kauppakeskuksen parkkihalli ei käy, liian matala ja kallis. Metrolla pääsee mukavasti, kunhan ensin löytää paikan, josta siihen kömpii. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä meinasin ehdottaa sulle Forumin parkkihallia ja siitä metrolla Ruoholahteen, mutta sekin halli maksaa.

Riittääkö korkeus hallissa? On tuo ratsu niin uljas... :D

Ja jonnekin se on saatava, vaikka maksullisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
No sit voit ajaa sillan yli Lauttasaareen, siellä on myös ilmaista kadunvierustilaa ja parkkipaikkoja.

Kiitos... Sitä funtsasin myös. Toivottavasti parkkiruudut ovat riittävän isoja. :D :flower:

Mutta tuon selsun kanssa en haluaisi ottaa askeltakaan, ellei ole pakko. Nuorin on 6 v. ja vanhin 14 v. 4 omaa ja 4 lainattua...

Mä meinasin ehdottaa sulle Forumin parkkihallia ja siitä metrolla Ruoholahteen, mutta sekin halli maksaa.

Lähde mukaan... Stasi lupasi, että saan käyttää sarvia, kunhan vain kuskaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Lähde mukaan... Stasi lupasi, että saan käyttää sarvia, kunhan vain kuskaan. :kieh:
Ai hitto... mä olen kyllä niin orientoitunut olemaan tän viikonlopun kotona, kun saan olla ihan vaan koiran kans kaksin. Ois huomiselle noita remonttihommiakin yllin kyllin.

Ai hitto... mä olen kyllä niin orientoitunut olemaan tän viikonlopun kotona, kun saan olla ihan vaan koiran kans kaksin. Ois huomiselle noita remonttihommiakin yllin kyllin.

Entäpä rumpukurssi?

No voi kökkö...

Itse menen, jos polttoainetta riittää. Onneksi saan maksaa pitkin vuotta kurssimaksun. Olisi ollut mukava tavata IRL... :)
Mä just mietin, että mikään pakkohan mun ei ole käydä huomenna muualla ruokakaupassa kuin Ruoholahdessa :whistle: Voishan siinä vaikka kahvilla käydä.

Mä just mietin, että mikään pakkohan mun ei ole käydä huomenna muualla ruokakaupassa kuin Ruoholahdessa :whistle: Voishan siinä vaikka kahvilla käydä.

:D

Soit mull si, jos osut sille suunnalle. Eniro ainakin tietää numeron. ;)

Höh... onkohan se rikki?

Yritin laittaa sinulle, mutta nettiyhteyteni kaatui TAAS ja boottauksen jälkeen en päässyt yv-kansioon...
Mä sain sun numeron yynä. Mullakin yyt jumittaa. Monesta moneen olette Kaapelilla?

Yhteistyössä