Kaavinnassa käyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voeras

Vieras
Oliko teillä maha kipeä sen kaavinnan jälkeen? ja kuinka kauan se kesti?
Mulla oli viikko sitten kaavinta ja maha on vieläkin kosketusarka (kipeää tekee kun painaa). Lääkäri oli sitä mieltä että pitää tarkastaa, ja hyvähän se on että tarkistetaan, mutta itselläni laiskottais lähteä käymään taas siellä. Mitään muuta oireilua ei ole ollut...

Mulla oli viikon verran kovia kipuja. Alkoi pari päivää siitä kaavinnasta ja välillä se spurtahti ihan ääälyttömän kovaksi. Vuoto lisääntyi aina kivun myötä ja lakkasi, kun kipu meni sillä erää ohi. Heti kaavinnan jälkeen ei siis ollut mitään kipuja, vaan alkoi vasta parin päivän kuluttua.

Syyksi paljastui pieni pala limakalvoa/istukkaa, joka oli jäänyt kohtuun ja joka tuli itsestään sitten viikon perästä ulos. Mutta sitä kohtu yritti sen viikon työntää ...kauan meni ennen kuin onnistui. Mut siihen loppui kivut ja vuoto, kun se tuli ulos.

Mun kokemuksella niin kauan kuin kipuilee, siellä on jotain. Joko tulehdus tai jotain muuta. (kantsii käydä tarkistuksessa, itsekin kävin.)

olen menossa huomenna aamulla taas verikokeisiin ja sit lääkärille. tuo kipu on jännä kun ei ole koko ajan...väliin ei tunnu mitään (jos ei paina) ja väliin on tosi pistävä kipu hetken aikaa ja sit häipyy... pitäis olla ihmisellä sellainen monitori johon tulis vikaraporttia :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen menossa huomenna aamulla taas verikokeisiin ja sit lääkärille. tuo kipu on jännä kun ei ole koko ajan...väliin ei tunnu mitään (jos ei paina) ja väliin on tosi pistävä kipu hetken aikaa ja sit häipyy... pitäis olla ihmisellä sellainen monitori johon tulis vikaraporttia :D

Mullakin oli tosi kivuttomia jaksoja välissä. Siis ei yhtään mitään (ja silloin ei vuotanutkaan mitään). Sit taas se lähti kuin raketti taivaisiin...

alkaa jo todellakin hajottaa tämä olotila kun k o k o ajan vuodat. yhteensä olen nyt vuotanut 8vkoa, joten eiköhän ala vedellä viimeisiä, tai sit minä vedän niitä viimeisiä... no joo, kiitti kun sain vähän valittaa kun todellakin pää leviää...

Yhteistyössä